کد خبر : 1751000 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 10:27 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

رومنیگه:

فراموش نکنیم پرز رئیس مشهورترین باشگاه دنیاست

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که پروژه سوپرلیگ را باید تمام شده تلقی کرد.

فراموش نکنیم پرز رئیس مشهورترین باشگاه دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شاهد تحولات عجیبی در دنیای فوتبال بودیم.‌ ابتدا 12 باشگاه بزرگ اروپایی از آغاز پروژه ای به نام سوپر لیگ خبر دادند. اما این اتفاق با واکنش‌های تندی روبرو شد و نهادهایی نظر یوفا و فیفا مخالفت جدی خود را نسبت به برگزاری چنین رقابت‌هایی اعلام کردند.

 

این اما پایان کار نبود و بسیاری از هواداران در سرتاسر اروپا نیز نسبت به این تورنومنت معترض شدند. حتی سیاست نیز به سوپرلیگ ورود کرد و گزارشات حاکی از آن است که علت اصلی خروج تیم های انگلیسی از سوپرلیگ دستور نخست وزیر بریتانیا یعنی بوریس جانسون بوده است. همه این مسائل باعث شد پروژه ای که رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز هدایت آن را بر عهده داشت، خیلی زود با شکست مواجه شود.

 

 

1594098

 

 

بایرن مونیخ یکی از باشگاه هایی بود که از همان ابتدا اعلام کرد در این مسابقات شرکت نخواهد کرد. کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه آلمانی، در رابطه با اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر گفت: "در شرایطی که این هرج و مرج ایجاد شده ما باید از فکر و منطق خود کمک بگیریم. امیدوار هستم که فلورنتینو پرز نیز چنین ایده ای داشته باشد چرا که با توجه به اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته، نمی توانم تصور کنم که سوپرلیگ ادامه پیدا کند.

 

من همیشه با فلورنتینو پرز روابط بسیار خوبی داشته‌ام و نباید فراموش کنیم که او رئیس معروف ترین باشگاه دنیا است. در عین حال چفرین، رئیس یوفا، به دنبال ایجاد روابط خوب بین تمام باشگاه ها و نهایتا حرکت رو به جلو است."

دیدگاه‌ها