کد خبر : 1750997 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 10:03 | 19.2K بازدید | 10 دیدگاه

17 شوت و 5 ضربه در چارچوب علیه برتری طلایی‌پوشان؛

سخت‌ترین بازی فصل سپاهان در مازندران! (آمار)

شاگردان ساکت الهامی توانستند نمایش خوبی را مقابل حریف مدعی خود به نمایش بگذراند، هر چند که مقاوت سپاهانی‌ها نشکست و بازی با برتری میهمان به پایان رسید.

سخت‌ترین بازی فصل سپاهان در مازندران! (آمار)

به گزارش "ورزش سه" با توجه به سبک بازی نساجی در هفته‌های گذشته و پس از حضور ساکت الهامی روی نیمکت این تیم که باعث تحول در جمع سرخ‌پوشان قائمشهری شده، پیش‌بینی می‌شد آن‌ها در مصاف خانگی مقابل سپاهان برای فرار از منطقه قرمز جدول و جمع فانوس به دستان جدول، نمایش خوبی را به اجرا بگذراند اما نمایش شاگردان الهامی فراتر از تصور بود.

 

به ویژه آن‌که اخراج مدافع سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول هم مضاف بر انگیزه‌های بازیکنان نساجی بود و باعث شد تا در نیمه دوم حملات پرشماری از سوی تیم میزبان روی دروازه پیام نیازمند طراحی شود؛ حملاتی که صرفا از درون محوطه جریمه نبود و شاگردان ساکت الهامی با شوت‌های خود به هم به دنبال تلافی سوپرگل احسان حاج‌صفی بودند.

 

1594093

 

اما ثمره 17 شوت و 5 ضربه در چارچوب برای نساجی گلی نبود تا بازی با برتری یک بر صفر سپاهان و سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه برای این تیم مدعی به پایان برسد و هم‌چنان نساجی در منطقه قرمز جدول و در جایگاه پانزدهم باقی بماند و برای فرار از سقوط امیدوار به 10 هفته پیش‌رو باشد؛ جالب آن‌که نمایش خوب اما ناموفق شاگردان الهامی، سخت‌ترین روز سپاهان در لیگ بیستم را رقم زد.

 

چرا که هیچ تیمی تا پایان هفته بیست و یکم به اندازه نساجی توانسته بود در یک مسابقه سوی دروازه سپاهان شوت بزند و این مهم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر توسط شاگردان الهامی رقم خورد، هر چند که شوت‌های آن‌ها راهی به تور دروازه سپاهان نیافت تا دست خالی از جدال حساس خانگی خارج شوند.

 

1594091

دیدگاه‌ها