کد خبر : 1750972 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:34 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

اینانلو: می‌توانستیم با دستِ‌پر اراک را ترک کنیم

مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است باید صحنه پنالتی که به ضررشان اعلام شد را دوباره ببیند چرا که ممکن است داور در این صحنه اشتباه کرده باشد.

اینانلو: می‌توانستیم با دستِ‌پر اراک را ترک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین اینانلو در روزی که پیکان مهدی تارتار و حسین پاشایی را به علت محرومیت روی نیمکت خود نمی‌دید در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد و ابتدا درخصوص بازی مقابل آلومینیوم اراک که به‌تساوی یک‌بریک منجر شد اظهار داشت: «با صحبت‌ها و تاکتیکی که از قبل آقای تارتار اتخاذ کرده بودند کارمان را پیش گرفتیم و به گل هم رسیدیم. در بین دونیمه بازهم آقای تارتار گوشزد کرده بودند که ممکن است به چه طریقی گل بخوریم، منتهای مراتب عدم تمرکز بازیکنان ما در خط دفاعی باعث شد تا مرتکب پنالتی شویم که البته من معتقدم باید این صحنه را بازهم ببینیم که آیا داور این دیدار تصمیم درستی گرفته است یا خیر.»


 اینالو در ادامه افزود: «من استنباطتم این است که جز از طریق ضربه پنالتی ممکن نبود دروازه ما باز شود و واقعاً حیف شد و ما می‌توانستیم با دست‌پر اراک را ترک کنیم.»


او درخصوص اینکه در نیمه دوم تا حدی تحت‌فشار بودند و همچنین نحوه قضاوت داور عنوان داشت: «درباره نیمه دوم که تحت‌فشار بودیم به‌هرحال اینکه ما تا حدی عقب نشستیم دقیقه طبق گفته‌های آقای تارتار بود. یعنی ما با توجه به اینکه یک گل جلو بودیم قصد داشتیم در ضد حملات به گل دوم برسیم، که ناخودآگاه دچار آن بدشانسی شدیم و آن گل را دریافت کردیم. در ارتباط با نحوه قضاوت داوری هم به نظر من در کل قضاوت خوبی را شاهد بودیم، ولی همان‌طور که گفتم باید دوباره صحنه پنالتی را ببینیم. اگر دفاع چپمان بود می‌توانستم اظهارنظر کنم ولی چون به من دور بود نمی‌توانم چیز خاصی بگویم.»

 

اینانلو در پایان گفت: «ما در نیم‌فصل اول هم با تیم اراک بازی کردیم و انصافاً آقای خطیبی تیم خوبی را بسته و امروز هم بد نبودند.

دیدگاه‌ها