کد خبر : 1750944 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:48 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

روی فرشید ریسک نمی کنیم؛

امیدیان: از بازی نفت آبادان سه امتیاز می خواهیم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید این تیم بازی به بازی پیش می رود و در بازی با نفت آبادان به دنبال سه امتیاز هستند.

امیدیان: از بازی نفت آبادان سه امتیاز می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ابتدای نشست خبری گفت: جا دارد اول تسلیت بگویم درگذشت نادر دست نشان عزیز را به جامعه ورزش و امیدواریم که هر چه زودتر این ویروس منحوس از سر مردم دنیا کم شود و همه مریض ها شفا پیدا کنند. همچنین امیدوارم آقای سعید الهویی مربی ما نیز که به این ویروس مبتلا شده اند زودتر بهبود یافته و به جمع ما برگردند.


وی در مورد بازی با نفت آبادان افزود: در مورد بازی باید بگویم که ما دو هفته خوب را داشتیم و دو نتیجه خوب گرفتیم و امیدوارم بچه های تیم در بازی فردا با تمرکز بسیار بالا ظاهر شوند چون احتیاج داریم که در این بازی بتوانیم موفق از زمین خارج شویم.


مربی سابق ذوب آهن در مورد آینده تیمش هم حرف زد و افزود: برای ادامه راه خیلی خوشبین هستیم و با تدابیری که آقای قلعه نویی اندیشیده اند می‌خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم. به بازیکنانمان گوشزد کرده ایم که نفت آبادان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که در خط حمله بازیکنان تاثیرگذاری دارد. امیدواریم ۹۰ دقیقه با تمرکز و جنگندگی و تلاش بتوانیم بازی فردا را پشت سر بگذاریم.


مربی گل گهر در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه گل گهر چند بازی فشرده پیش رو دارد، آیا به شرایط آمادگی خوبی برای بازی های آینده رسیده یا خیر؟ گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و زیاد به بازی های بعدی فکر نمی‌کنیم و اولویت ما بازی فرداست که پله پله جلو برویم چون این پتانسیل را داریم که در جمع تیم های بالای جدول باشیم. ما هفته گذشته جدا از آنالیز سعی کردیم انگیزه و تمرکز لازم را برای بازی با نفت به بازیکنانمان القا کنیم.


جلال امیدیان در مورد مصدومین گل گهر در بازی فردا گفت: تقریبا نفرات کامل را در اختیار داریم و به جز فرشید باقری که در ادامه راه به او نیاز داریم و خودمان نمی‌خواهیم روی او ریسک کنیم، بقیه آماده بازی هستند.

دیدگاه‌ها