کد خبر : 1750942 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:45 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مشکل بیرونی نداشت؛

ربیعی: تیمم را مستحق شکست نمی دانم

سرمربی تیم مس رفسنجان معتقد است که تیمش با توجه به بازی که امشب انجام داد، مستحق شکست مقابل نفت مسجد سلیمان نبود.

ربیعی: تیمم را مستحق شکست نمی دانم

به گزارش ورزش سه، تیم مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر میهمان تیم نفت مسجد سلیمان بود. این تیم با نتیجه یک بر صفر در این دیدار مغلوب میزبان خود شد تا شانس صعود به رتبه چهارم هرچند به صورت موقت را هم از دست بدهد. صحبت های محمد ربیعی، سرمربی مس را در نشست خبری پس از این دیدار بخوانید:

 

نیمه اول 60 به 40 به نفع ما بود

پیروزی تیم نفت مسجد سلیمان به مجموعه این باشگاه و شهر مسجدسلیمان تبریک می گویم. در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را از لحاظ شناخت بازی و احتیاط انجام دادند. با این حال فکر می کنم مالکیت 60 به 40 مال ما بودیم و سعی کردیم بیشتر در نیمه حریف بازی را دنبال کنیم.

 

در نیمه دوم بازی را تهاجمی شروع کردیم

در نیمه دوم این ما بودیم که بازی را تهاجمی آغاز کردیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم؛ مالکیت هم داشتیم. می شود گفت که اولین توپی که نفت در نیمه دوم نزدیک دروازه ما کرد در دقیقه 70 بود که همان توپ تبدیل به گل شد.

 

بعد از گل پیچ های عقب را بیشتر باز کردیم

بعد از گل نفت که ما کمی پیچ های عقب را بیشتر باز کردیم حریف موقعیت های دیگری را در ضدحمله ایجاد کرد که یا در ضربه آخر یا جاهای دیگر از دست رفت. ما موقعیت هایی را با فشار بیشتر ایجاد کردیم. در اواخر بازی فشار را بیشتر کردیم که یک توپ به تیرک دروازه زدیم و دو توپ را هم دروازه بان حریف نجات داد.

 

کارمان را درست جلو می بردیم اما غافلگیر کنیم

تیمم را مستحق شکست نمی دانم. اتفاقی که می توانستم از این بازی متصور باشم شکست نبود. به هر حال فوتبال هست؛ به نفت تبریک می گویم برنامه آنها این بود که حداقل امتیاز را کسب کنند؛ دفاع کردند و جانانه جنگیدند. ما هم لایه ها را خوب باز کرده بودیم و به خصوص در نیمه دوم کارمان را درست جلو می بردیم اما واقعا غافلگیر کنیم.

 

بازی مشکل بیرونی نداشت

با تغییراتی که داشتیم سعی کردیم قوای تهاجمی و فشارمان را بیشتر کنیم که بدشانسی آوردیم. به هر حال این فوتبال است و روز خوب ما نبود. به بچه هایم تبریک می گویم، واقعا تلاش خودشان را کردند. داوری هم مشکل خاصی نداشت و کار خودشان را کردند در یک صحنه فقط کارت زردی به بازیکن ما داد که باید داوران آن را بگویند. بازی مشکل بیرونی نداشت و یک بازی فنی بود؛ هر دو تیم کارشان را انجام دادند و این روندی که می بینم می تواند امیدواری های بسیاری برای دو تیم مس و نفت به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها