کد خبر : 1750893 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 20:07 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن النصر: چاره ای جز پیروزی بر فولاد نداریم

عبدالرحمن الدوساری گفت که به دلیل اختلاف کم امتیازات، آنها چاره ای جز پیروزی مقابل فولاد ندارند.

بازیکن النصر: چاره ای جز پیروزی بر فولاد نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد و النصر فردا شب و از ساعت 22:30 در استادیوم مارسول پارک شهر ریاض به مصاف هم می روند. با توجه به جایگاه و امتیازات تیم ها، دیدار فردا از اهمیت بالایی برخوردار است و بازیکن النصر نیز با تأیید این موضوع اعلام کرد که آنها به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستند.


عبدالرحمن الدوساری بازیکن النصر در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: تیم خوب آماده شده است و ما فقط با شعار پیروزی وارد میدان خواهیم شد. این از آن مسابقات است که مساوی به درد کسی نمی خورد و با توجه به اختلاف کم امتیازی میان تیم ها، چاره ای جز پیروزی در برابر فولاد نداریم.

 

1593891


وی ادامه داد: فضای محل اردوی تیم زیباست، اما بعد از ظهور برخی از موارد ویروس کرونا، ، ما کاملا خود را در اتاق هایمان حبس کرده ایم و نمی خواهیم بازیکنان بیشتری را در این مسابقات از دست بدهیم  و اکنون برای امنیت همه، اقدامات احتیاطی و پروتکل های بهداشتی را به طور کامل اجرا می کنیم.


او در پایان گفت: در مورد مسابقاتی که به صورت فشرده و رالی وار برگزار می شود، درست است که آنها طاقت فرسا هستند، اما ما به عنوان بازیکن شرایط را می دانیم و می توانیم خودمان را به خوبی بازیابی کنیم و برای ما مشکلی نخواهد بود. ما می دانیم که چگونه از پس آن بربیاییم.

دیدگاه‌ها