کد خبر : 1750890 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:08 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

چهل سالگی با روسونری؛

رسمی: زلاتان با میلان تمدید کرد (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه سوئدی، قراردادش را با میلان برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ که پیش از این گفته بود در صورتی که شرایط خوب پیش برود، در میلان خواهد ماند، سرانجام قراردادی یک ساله جدیدی با روسونری امضا کرد. ستاره سوئدی که در ماه اکتبر 40 ساله خواهد شد در 16 بازی که در این فصل از ابتدا در ترکیب روسونری به میدان رفته است توانسته 15 گل برای این تیم به ثمر برساند و به تازگی بار دیگر به تیم ملی سوئد نیز بازگشته است.

اهمیت زیاد زلاتان برای روسونری و نقش او به عنوان یک رهبر در تیم در حال توسعه میلان، باشگاه را ترغیب کرد تا برای یک سال دیگر با ابراهیموویچ قرارداد ببندد.

میلان در حال حاضر در جدول سری آ دوم است و از زمانی که زلاتان در ژانویه 2020 به این تیم پیوست، پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است.

قرارداد پیشین زلاتان در انتهای فصل به پایان می رسید و حال باید دید که جی جی دوناروما، دروازه بان میلان، که او هم قراردادش رو به پایان است، تصمیم دارد با امضای قراردادی جدید باز هم به میلان متعهد بیماند یا خیر.

ابراهیموویچ می خواست ثابت کند که هنوز هم می تواند در یکی از پنج لیگ برتر اروپا کار کند و دلیلی برای آویختن کفش هایش، به خصوص در حالی که هنوز از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است، نمی بیند.

مصدومیت های اخیر و تصمیم خانواده اش برای ماندن در سوئد به جای حضور در کنار او در میلان نیز تصمیم او را تغییر نداد.

 

1593988

 

ابراهیموویچ در دسامبر 2019 با انتقال آزاد از LA Galaxy به میلان پیوست و قرارداد اولیه 6 ماهه خود را با این باشگاه ایتالیایی امضا کرد. او بلافاصله تاثیر خود را بر این تیم گذاشت و در آگوست سال 2020 میلان به او تمدید یک ساله قرارداد را پیشنهاد کرد.

این سومین قرارداد زلاتان از زمان حضور مجدد در این باشگاه است و ابراهیموویچ در ماه اکتبر پس از جشن گرفتن چهلمین سالگرد تولد خود، باز هم به بازی در میلان ادامه خواهد داد.

استفانو پیولی، سرمربی آث میلان قبلاً تایید کرده بود که این باشگاه در حال تمدید قرارداد ابراهیموویچ است. او گفته بود: "زلاتان در کنار ما خوشحال است و من فکر می کنم بهترین چیز در مورد این تیم خوشحالی بازیکنان است.

ما با یک باشگاه بزرگ هستیم، همه می خواهند خوب عمل کنند و فکر می کنم درست این است که او به بازی ادامه دهد و این کار نیز را با ما انجام دهد.

او یک ورزشکار بزرگ است که از انگیزه بالایی برخوردار است، او در نحوه مراقبت از بدن خود با همه چیز، از رژیم غذایی گرفته تا ریکاوری، کاملاً ماهر است.

او خسته است، اما شما بدون اینکه از خودتان مراقبت کنید این همه وقت در این سطح نمی مانید."

 

دیدگاه‌ها