کد خبر : 1750853 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 17:09 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

آماده باش خطیبی به تراکتوری ها (عکس)

تراکتور برای صعود از گروه خود نیاز به حضوری قدرتمندانه تر در دور برگشت مرحله گروهی دارد.

آماده باش خطیبی به تراکتوری ها (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه دوم با تیم های الشارجه امارات (میزبان گروه)، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است و کار خود در دور رفت را با سه امتیاز به پایان رساند.

 

این تیم در بازی اول در حالی که دو بر صفر از پاختاکور پیش افتاده بود، با دریافت سه گل در آستانه شکستی تلخ قرار گرفت اما گل دقایق پایانی عباس زاده باعث شد تا بازی با تساوی سه بر سه به پایان برسد. سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در دومین بازی خود مقابل الشارجه قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل همره بود. در سومین بازی دور گروهی، شاگردان رسول خطیبی نتیجه مشابه بازی دوم را مقابل نیروی هوایی کسب کردند.

 

1593843

 

به این ترتیب تراکتور در پایان دور گروهی تنها تیم ایرانی بود که موفق به کسب برد نشد. این تیم در حال حاضر با 3 امتیاز از 3 بازی پایین تر از الشارجه 7 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد. نیروی هوایی و پاختاکور هم با دو امتیاز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.

 

با توجه به شکل برگزاری این دوره از رقابت ها، همه تیم های دوم از مرحله گروهی صعود نخواهند کرد و این کار تراکتور را برای صعود کمی مشکل کرده است؛ چرا که صرف ایستادن در مکان دوم، متضمن صعود این تیم نخواهد بود. به این ترتیب شاگردان خطیبی برای داشتن شانس صعود نیاز به حضوری قدرتمندتر و هوشمندانه تر در دور برگشت هستند تا بتوانند با کسب حداقل دو پیروزی، خیال خود را از بابت صعود تا حد زیادی راحت کنند.

دیدگاه‌ها