کد خبر : 1750834 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 15:21 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

حسین سلطانی با دست گچ گرفته: قویتر از قبل برمی گردم

مصدومیت تلخ برای وزنه بردار ایرانی(عکس)

وزنه بردار دسته 81 کیلوگرم ایران که امیدوار بود یکی از سکوهای آسیایی را از آن خود کند، به دلیل در رفتگی آرنج راهی بیمارستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کادرفنی تیم ملی امیدوار بود حسین سلطانی در رقابت دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا اولین مدال آور ایرانی در بخش مجموع باشد، این وزنه بردار به دلیل مصدومیتی تلخ راهی بیمارستان شد. 

 

 

1593817

 


حسین سلطانی در این دوره از مسابقات در گروه A رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفت. در این دسته ۹ ورزشکار حضور داشتند که ایو ژیایو از چین دارنده مدال طلا و نقره المپیک از نفرات برتر آن بود.


کادر فنی برای حرکت نخست سلطانی درخواست وزنه ۱۵۶ کیلوگرم داد که وی برای مهار آن مشکلی نداشت، اما سلطانی که در حرکت دوم انتخاب 161 کیلوگرم را داشت که نتوانست آن را مهار کند و سه چراغ قرمز گرفت. برای حرکت سوم بازهم همین وزنه انتخاب شد که این بار سلطانی برای بالا بردن وزنه به دردسر افتاد و از ناحیه آرنج شدیدا مصدوم شد. 

 

 

1593816

 


سلطانی بعد از این مصدومیت از سالن مسابقات مستقیم به بیمارستان انتقال داده شد تا در رفتگی آرنج وی معالجه شود. او امروز با انتشار عکس خود با دست گچ گرفته در صفحه اینستاگرامش، ابراز امیدواری کرد که با قدرت به وزنه‌برداری و میادین باز خواهد گشت.


سلطانی در پست خودش نوشته است: مسابقات آسیایی بزرگسالان قسمت نبود که مدال بگیرم. خدا را شکر می‌کنم حتماً تقدیر این بوده. آسیب در رفتگی آرنج در وزنه‌برداری شایع است، متاسفانه برای من اتفاق افتاد. ممنونم از همه عزیزانی که جویای حال من هستند. بعد از برگشتن به تهران به دنبال کارهای درمان خواهم رفت. به یاری خدا و فدراسیون وزنه‌برداری تمام تلاشم را می‌کنم که قوی‌تر از گذشته باشم.

 

 

1593815

دیدگاه‌ها