کد خبر : 1750824 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 14:17 | 36.9K بازدید | 4 دیدگاه

میسن جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس؛

تاریخ‌سازی جانشین آقای خاص در لیگ جزیره (عکس)

پس از برکناری ژوزه مورینیو از هدایت تیم فوتبال تاتنهام، این تیم شب گذشته با هدایت رایان میسن مقابل ساوتهمپتون به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه" جنجال و حواشی پیش آمده بر سر سوپرلیگ و البته نتایج ناموفق دست به دست هم دادند تا ژوزه مورینیو از هدایت تیم فوتبال تاتنهام کنار برود؛ آن‌هم در شرایطی که تاتنهام در آستانه حضور در فینال جام اتحادیه قرار داشت، اما این مصاف حساس هم مانع اخراج مورینیو نشد و سرمربی کهنه‌کار دنیای فوتبال خود جای خود را موقتا به جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر داد!

 

 

1593801

 

رایان میسن 29 ساله که به شکل موقت به عنوان سرمربی انتخاب شده، چهار سال قبل و در ژانویه 2017 در مصاف با چلسی و در شرایطی که با پیراهن تیم هال سیتی به میدان می‌رفت، از ناحیه جمجمه دچار شکستگی شد و مجبور شد از فوتبال خداحافظی کند و مدتی بعد در آوریل 2018 کارش را به عنوان مربی در آکادمی تاتنهام آغاز کرد.

میسن که شب گذشته تیمش توانست کامبک بزند و با گلزنی سون و بیل از سد ساوتهمپتون بگذرد، به نخستین سرمربی زیر 30 سال در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد؛ او از پنج بازیکن تیمش (لوریس، آلدرویلد، بیل، سیسوکو و هارت) کوچک‌تر است و اریک لاملا و مت دوهرتی، تنها چند ماه اختلاف سنی دارد!

 

1593803

 

 

تاتنهام با هدایت این سرمربی جوان سه روز دیگر باید در فینال جام اتحادیه انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود و با توجه به پیروزی شب گذشته، به نظر می‌رسد میسن (در کنار کریس پاول) حداقل برای این مسابقه به هدایت تاتنهام بپردازد و پس از پایان آن تصمیم جدید درباره ادامه فصل و انتخاب سرمربی جدید از سوی مدیران باشگاه اتخاذ شود.

 

 

1593802

دیدگاه‌ها