کد خبر : 1750765 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 02:46 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

الشرطه به قعر چسبید؛

و بالاخره اولین برد الاهلی در لیگ قهرمانان

میزبان گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 اولین برد خود را مقابل نماینده عراق در بازی سوم کسب کرد.

و بالاخره اولین برد الاهلی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، تیم الشرطه به عنوان یکی از دو نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه سوم با تیم های الاهلی عربستان (میزبان گروه)، استقلال ایران و الدحیل قطر همگروه استالشرطه هر دو بازی اخیر خود در دور رفت را با شکست به پایان رسانده و با صفر امتیاز پای به دیدار سوم گذاشت؛ این تیم حریف قدرتمندی به نام الاهلی عربستان را امشب مقابل خود می دید؛ تیمی که برای شکست دادن الشرطه مثل دو همگروهی دیگر کار سختی نداشت و با دو گل حریف خود را شکست داد.

 

الاهلی با توجه به شرایط جدول و شکست استقلال مقابل الدحیل فرصتی طلایی به دست آورده بود تا با کسب پیروزی در بازی امشب، خود را به عنوان مدعی صعود مطرح کند. شاگردان ریجکمپ که با یک شکست مقابل استقلال و تساوی مقابل الدحیل پای به بازی امشب گذاشته بودند موفق به کسب اولین برد خود در سومین دیدار شدند تا در پایان دور رفت، شرایط را کمی به سود خود تغییر دهند.

 

1593666

 

تارمین در دقیقه 22 با پاس عمر السومه گل اول بازی را برای الاهلی به ثمر رساند. ادریس فتوحی در دقیقه 37 گل دوم را هم به ثمر رساند تا نماینده عربستان با پیروزی دو بر صفر راهی رختکن شود. الاهلی در نیمه دوم با اندیشه حفظ دو گل در زمین حضور یافت و با توجه به اینکه الشرطه از توان کافی برای جبران نتیجه برخوردار نبود، 45 دقیقه کم افت و خیزی را شاهد بودیم که در چهارمین دقیقه از وقت های اضافی آن عبدالرحمان قریب روی پاس حسین المقهوی گلزنی کرد تا الاهلی با نتیجه سه بر صفر از سد الشرطه گذشته و به اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها دست پیدا کند. جالب اینجاست که عمر السومه که طی دو بازی اخیر سه گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، در این دیدار گل نزد و الاهلی بازی را برد!

 

شاگردان ریجکمپ با این پیروزی شمار امتیازات خود را به چهار رساندند تا پایین تر از استقلال شش و الدحیل هفت امتیازی با حضور در رتبه سوم، با انگیزه ای بالا در دور برگشت حضور یافته و برای صعود بجنگند. الشرطه هم با متحمل شدن سومین شکست خود، بدون امتیاز به قعر چسبیده است.

 

1593665

 

عمر السومه، مهاجم خطرناک تیم الاهلی که هر دو گل این تیم مقابل استقلال را به ثمر رساند، تا پیش از بازی امشب هر سه گل تیمش را در این رقابت ها به ثمر رسانده بود اما نتوانسته بود با گل های خود پیروزی را برای نماینده عربستان به ارمغان بیاورد. در شبی که سومه گلزنی نکرد، الاهلی توانست اولین برد خود در این دوره از مسابقات را کسب کند. البته گل اول الاهلی روی پاس سومه به ثمر رسید.

 

دیدگاه‌ها