کد خبر : 1750757 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 02:07 | 36.6K بازدید | 19 دیدگاه

شخصیت تیم ما بعد از گل‌ها مشخص شد؛

اولونگا: برد مقابل استقلال راحت نبود

مهاجم گلزن الدحیل تاکید کرد کار راحتی برابر استقلال ایران نداشتند.

اولونگا: برد مقابل استقلال راحت نبود

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل قطر در حالی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی ۴ بر ۳ مقابل استقلال ایران شد که میشل اولونگا، مهاجم کنیایی این تیم موفق به زدن سه گل شد و نمایش درخشانی ارائه کرد.

 

اولونگا که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار الدحیل و استقلال هم انتخاب شده بود، در نشست خبری پس از این مسابقه اظهار کرد: الدحیل در مسیر درستی پیش می‌رود و در حال حرکت است. باید از کادر فنی و اجرایی تیم بخاطر تلاش‌های زیادی که در این مدت انجام داده‌اند، تشکر کنم.

 

او ادامه داد: مربیان و مسؤولان الدحیل در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای بازیکنان به وجود بیاورد و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند تا ما به نتایج مطلوب و پیروزی دست پیدا کنیم.

 

مهاجم الدحیل تاکید کرد: مسابقه امروز اصلا برای ما آسان نبود و با تیم قدرتمند و سازمان یافته‌ای رقابت داشتیم که توانست در طول مسابقه یک حریف سرسخت برای ما باشد، اما عزم و جدیت هم‌تیمی‌هایم موجب شد تا ما به این برد ارزشمند برسیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

 

اولونگا اضافه کرد: دور رفت را با صدرنشینی در مرحله گروهی به پایان رساندیم که این اتفاق مطمئنا به بالا رفتن اعتماد به نفس ما برای ادامه این پیروزی‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

 

او یادآور شد: الدحیل راه درستی را طی می‌کند و اینکه امروز پس از دریافت یک گل تسلیم نشدیم و توانستیم در نیمه اول و همچنین در نیمه دوم که استقلال کار را به تساوی کشید، گل دوم را بزنیم، کار بزرگی انجام دادیم و این شخصیت تیم ما را نشان می‌دهد.

 

مهاجم الدحیل عنوان کرد: روحیه ما در طول مسابقه پایین نیامد و ما بازیکنان کارمان را پیش بردیم تا به موفقیت برسیم و برنده باشیم. گل‌هایم را به تمام هواداران باشگاه تقدیم می‌کنم که فرصتی برای حضور در ورزشگاه و سکوها پیدا نکردند و فقط از راه دور ما را حمایت می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها