کد خبر : 1750756 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 02:05 | 320.2K بازدید | 116 دیدگاه

دولایی در چند ثانیه

زیباترین دریبل لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

مهدی قایدی در دقیقه 81 دیدار با الدحیل یکبار دیگر تکنیک ناب خودش را به نمایش گذاشت.

زیباترین دریبل لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پسر خلف بوشهر حالا به درجه ای از اعتماد به نفس در فوتبالش رسیده که در مصاف با هر تیمی با هر تعداد ستاره ای که باشد می تواند هر کاری که دلش بخواهددر مستطیل سبز انجام بدهد.


اگرچه استقلال مقابل الدحیل در سومین بازی آسیایی شکست تلخی را تجربه کرد اما نمی شود از عملکرد خوب خط حمله این تیم و به خصوص نمایش بی نظیر مهدی قایدی به سادگی عبور کرد. مهاجم تکنیکی و گلزن استقلال در بازی چهارشنبه شب تلاش زیادی انجام داد تا تیمش بازنده نشود و در این مسیر بارها تکنیک خود را مقابل ستاره های بزرگ الدحیل به رخ کشید اما در نهایت نتوانست مانع از این شکست شود.


قایدی که در دقیقه 56 با حرکت زیبایش بازیکن الدحیل را مجبور به خطا کرد اما داور مسابقه از پنالتی برای استقلال به سادگی عبور کرد، تا آخرین دقایق برای رسیدن به دروازه حریف تلاش کرد. اوج هنرنمایی قایدی به دقیقه 81 برمی گشت؛ جایی که او با یک دریبل و لایی بی نظیر بازیکن الدحیل را محو تکنیک ناب خودش کرد.

 

 

1593646

 

1593647

 


در این صحنه قایدی در جناح چپ استقلال و سمت راست دفاعی الدحیل لب خط صاحب توپ شد و در شرایطی که اسماعیل محمد بازیکن قطری را پیش رو داشت دوبار این بازیکن را فریب داد و در نهایت با یک لایی زیبا از او عبور کرد. یار شماره 7 الدحیل که در دقیقه 75 به زمین رفته بود، سعی زیادی کرد تا جلوی قایدی ایستادگی کند اما ملی پوش استقلال ابتدا با یک سر توپ زیبا او را فریب داد و بعد توپ را از بین پاهای محمد عبور دادو از جناح چپ به سمت دروازه حریف حمله ور شد. اگرچه توپ قایدی ثانیه هایی بعد توسط دیگر مدافع الدحیل دفع شد اما حرکت تکنیکی این ستاره استقلال بسیار ارزشمند بود.

 

 

1593648

 

1593649


بی تردید اگر استقلال مسابقه با الدحیل را واگذار نکرده بود، حالا بیشتر درباره این حرکت و لایی زیبای قایدی بحث می شد اما همین حالا هم نباید از این مساله به سادگی گذشت. دریبلی که یک خطر جدی دیگر را برای استقلال ایجاد کرد و شاید اگر این توپ وارد دروازه می شد، با توجه به اینکه نتیجه 3 بر 3 مساوی بود، آبی ها گل چهارم را هم دریافت نمی کردند و برنده از زمین خارج می شدند.

 

دیدگاه‌ها