کد خبر : 1750754 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 01:51 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

فرار از غافل‌گیری با فودن و رودری؛

سیتی 2 - استون‌ویلا 1؛ یک گام دیگر به قهرمانی!

تیم منچسترسیتی با کسب پیروزی 2-1 مقابل استون ویلا اختلافش با منچستریونایتد را به 11 امتیاز افزایش داد.

سیتی 2 - استون‌ویلا 1؛ یک گام دیگر به قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم های استون ویلا و منچسترسیتی در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم رفتند. باتوجه به اختلاف 8 امتیازی دو رقیب همشهری در صدر جدول، پیروزی شاگردان پپ گواردیولا، امیدهای شیاطین سرخ به قهرمانی را کمتر و کمتر می‌کرد.

 

این بازی با گل زودهنگام استون ویلا آغاز شد. واتکینز روی اشتباه مدافع تیم میزبان در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاس عرضی، مک گین مهاجم هم دسته را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز با ضربه بغل پا دروازه سیتی را گشود تا تیم رده یازدهمی استون ویلا در ثانیه 20 از حریف جلو بیفتد.

 

1593641

 

اما آن‌ها تنها 20 دقیقه از گل خود محافظت کردند و روی حرکت ترکیبی سیتیزن‌ها و کات بک برناردو سیلوا، فودن دروازه امیلیانو مارتینز را گشود. او ضربه ای سرضرب را روانه دروازه حریف کرد و در شرایطی که مدافعان از یارگیری ناکام مانده بودند، کاری از دروازه بان نیز بر نیامد.

 

تیم استون ویلا هم یک فرصت بسیار خوب داشت اما در میان لغزش ادرسون، داگلاس نتوانست بازیکن هم تیمی را صاحب توپ کند تا این فرصت از دست برود.

 

1593644

 

در شرایطی که تصور می‌شد نیمه اول با همین نتیجه به اتمام خواهد رسید اما در 5 دقیقه پایانی اتفاقات دیگری رخ داد. ابتدا بازیکنان سیتی کرنر ارسالی و دفع شده از سمت چپ را با حمله دیگری همراه کردند و این بار ارسال سیلوا با ضربه سر رودری همراه شد تا ستاره پرتغالی دومین پاس گلش را هم در این مسابقه داده باشد.

 

چهار دقیقه بعد جکوب رمزی بازیکن تازه وارد تیم استون ویلا با برخورد شدید از سوی جان استونز آسیب دید و داور نیز پس از بازبینی صحنه مدافع منچسترسیتی را اخراج کرد. پپ گواردیولا اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشت.

 

1593643

 

10 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم نیز این بار متی کش به دلیل تکل روی پای فودن گلزن منچسترسیتی کارت زرد دوم را گرفت تا هر دو تیم 10 نفره به کار خود ادامه دهند.

 

در ادامه شاگردان گواردیولا تلاش خود برای زدن گل های بیشتر را انجام دادند اما موفق به این کار نشدند. با این حال ثبت آمار مالکیت توپ 79% به 21% نشان می‌دهد که آن ها به خوبی توپ و میدان را در اختیار خود داشتند.

 

منچسترسیتی با این برد 77 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم کرد.

 

دیدگاه‌ها