کد خبر : 1750690 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 20:53 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

جان پیرو گاسپرینی:

کلوپ، گواردیولا و هواداران چلسی را تحسین می‌کنم

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، از لغو رقابت‌های سوپرلیگ ابراز خوشحالی کرد.

کلوپ، گواردیولا و هواداران چلسی را تحسین می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا در حال حاضر رتبه سوم جدول سری آ را به خود اختصاص داده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگد. آنها فردا شب در دیدار بسیار حساس در المپیکو به مصاف رم خواهند رفت اما بخش مهم کنفرانس مطبوعاتی جان پیرو گاسپرینی به رقابت‌های سوپرلیگ اروپا و لغو آن باز می گشت.

 

گاسپرینی گفت: " در ابتدا از این خبر شوکه شدم. من کلوپ، گواردیولا و هواداران چلسی را به خاطر آنچه که انجام داده اند تحسین می کنم. واکنش های جدیدی در این زمینه وجود داشته است اما با این اوصاف ما فردا به میدان می رویم و تنها باید روی این مسابقه تمرکز کنیم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است و باید ثابت کنیم که لیاقت نتایجی که کسب کردیم را داشته‌ایم.

 

 

1593186

 

 

روز دوشنبه احساس کردم که دیگر بازی کردن بی فایده است؛ حتی از خودم پرسیدم که آیا لیگ به پایان می رسد یا نه. من هرگز تا همین دو روز پیش چیزهای زیادی در رابطه با شایسته سالاری در فوتبال نشنیده بودم."

 

گفتنی است با انصراف شش تیم لیگ برتری، اینتر، میلان، یوونتوس و اتلتیکو مادرید حالا فقط رئال مادرید و بارسلونا به شکل رسمی از رقابت‌های سوپرلیگ کناره‌گیری نکرده‌اند که به نظر می‌رسد این اتفاق نیز رخ خواهد داد و باید خیلی زود پروژه این مسابقات جنجالی را بسته شده تلقی کرد.

دیدگاه‌ها