کد خبر : 1750687 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 20:53 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

عذرخواهی متفاوت مدیران آرسنال از بازیکنان

وینای ونکاتشام، مدیر اجرایی آرسنال، از بازیکنان تیم به دلیل ابراز تمایل به حضور در سوپرلیگ اروپا عذرخواهی کرد.

عذرخواهی متفاوت مدیران آرسنال از بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال نیز یکی از تیم های حاضر در سوپرلیگ بود که مانند دیگر باشگاه ها خیلی زود پشیمان شده و انصراف داد. نشریه میرر مدعی شد میکل آرتتا و ونکاتشام صبح روز چهارشنبه در زمین تمرین آرسنال خطاب به همه بازیکنان صحبت کرده و از آنها دلجویی کردند.

 

باشگاه آرسنال بازیکنان و کادر فنی خود را از این تصمیم مطلع نکرده بود و در واقع آنها خبر عضویت باشگاه در سوپرلیگ را از رسانه ها شنیده بودند. بازیکنان آرسنال نیز با دقت به صحبت های مدیر اجرایی گوش داده و در مورد اینکه چرا آنها در جریان قرار نگرفتند، سوالاتی را مطرح کردند.

 

1593539

 

به همین دلیل گروه مدیریتی باشگاه در کمپ تمرینی حاضر شده و ضمن عذرخواهی مدعی شد پیچیدگی شرایط قانونی این تصمیم باعث مخفی شدن آن بوده است. بازیکنان آرسنال تمایلی به شرکت در سوپرلیگ نداشتند و به عنوان مثال هکتور ببرین، مدافع این تیم عصر سه شنبه در توئیتر پستی در مورد احترام به ارزش ها و سنت های باشگاه گذاشته بود.

 

به ونکاتشام پیشنهاد داده بود که با هر بازیکنی رودررو صحبت کرده و از بازیکنان بخواهند تا تمرکز خود را در دیدار هفته آینده در نیمه نهایی لیگ اروپا با ویارئال قرار دهند. ونکاتشام همچنین با سایر پرسنل باشگاه نیز صحبت کرده تا ضمن عذرخواهی، موضع و دلایل باشگاه درباره این تصمیم را توضیح دهد. در نهایت این مسئله حل شد و پروژه سوپرلیگ اروپا نیز به کلی منتفی شد.

دیدگاه‌ها