کد خبر : 1750593 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 12:47 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

عزم جدی AFC؛ تیم امید استارت می‌زند

فدراسیون فوتبال در هفته های آتی در مورد تیم امید تصمیم می گیرد.

عزم جدی AFC؛ تیم امید استارت می‌زند 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 1 تا 8 آبان ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می شود. 

 

بازیکنانی می توانند در اردوی این تیم حاضر شوند که تاریخ تولدشان از 11/10/77 به بالا باشد. این دوره از مسابقات برای قهرمانی آسیا و در دوره بعدی که تیم های برتر به المپیک راه پیدا می کنند بازیکنانی باید در اردوی تیم حاضر شوند که تاریخ تولدشان از 11/10/79 به بالا باشد. 

 

کمیته فنی فدراسیون فوتبال پیش تر تصمیم گرفته بود تمرینات تیم امید با حضور حمید استیلی آغاز شود. مشخص نیست این تصمیم به قوت خود باقی است یا فدراسیون فوتبال تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ خواهد کرد. عزیزی خادم هفته ها پیش در خصوص تیم امید مذاکرات با رییس المپیک ایران برگزار کرد و طرفین برای حمایت از تیم امید به تفاهم و هماهنگی های لازم رسیدند. اگر چه تعیین سرمربی برای تیم امید همیشه بین این دو نهاد اختلاف بر انگیز بوده اما بر اساس قانون انتخاب سرمربی برای هدایت تیم امید برعهده فدراسیون فوتبال است. 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش تر مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را لغو کرد؛ این به خاطر لغو مسابقات جام جهانی از سوی فیفا بوده اما به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا را برگزار کند. با توجه به برگزاری بازی های مقدماتی در آبانماه طبیعی است در هفته های آتی شاهد انتخاب سرمربی تیم امید و هم چنین شروع تمرینات این تیم باشیم. البته سرمربی تیم امید باید در روزهای فیفا برای برگزاری اردو و بازی دوستانه برنامه ریزی کند چون هم اکنون بازیکنان زیر 23 سال تیم ها حضور تاثیرگذاری در ترکیب تیم های لیگ برتری دارند.

دیدگاه‌ها