کد خبر : 1750591 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 12:29 | 65.6K بازدید | 28 دیدگاه

جلالی: سطح انرژی مصرفی در جریان بازی بسیار مهم است؛ 

استقلال شخصیتی دارد که چند سال اخیر ندیده بودم

سرمربی سابق تیم های پیکان و سایپا معتقد است که آبی پوشان پایتخت با تمرکز بسیار خوب در بخش هجومی اجازه دیده شدن نقاط ضعف در بخش دفاعی را به حریفان نمی دهند.

استقلال شخصیتی دارد که چند سال اخیر ندیده بودم 

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی باتجربه فوتبال کشور در گفتگویی تلویزیونی در رابطه با شرایط استقلال چند ساعت پیش از مصاف با الدحیل در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم مسابقات اینطور درباره شرایط استقلال حرف زد: چیزی که در بازی استقلال دیدم، همیت و شخصیت تیمی ای است که شاید در سال های اخیر کمتر دیده شده است. بهترین جمله همان چیزی است که آقای ژاوی گفت؛ اینکه بچه های ایرانی با قلبشان فوتبال بازی می کنند. این بالاترین امتیازی است که الان دارند. 

 

سرمربی سابق نساجی ادامه داد: شما دو بازی استقلال را ببینید. اول اینکه خیلی خوب در بخش تهاجمی متمرکز می شوند و این باعث می شود خیلی از مشکلاتی که استقلال در بخش دفاعی دارد، نهفته بماند و حریفان نتوانند از آن استفاده کنند. من مطمئنم آنها در بازی امشب هم همینگونه عمل خواهند کرد. منتها به هر حال سطح انرژی مصرفی هم در طول بازی خیلی مهم است. چون من سه تیم دیگرمان را که دیشب از این حیث بررسی کردم، رو به نزول بودند.

دیدگاه‌ها