کد خبر : 1750531 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 01:26 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

مربی فولاد: صعود از گروه در دست خودمان است

تیم فولاد ایران در برابر النصر عربستان به تساوی یک بر یک رسید و با پنج امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، یوسو سسما مربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر النصر عربستان گفت: النصر نشان داد که تیم با کیفیتی است و در زمین حفظ توپ بیشتری نسبت به ما داشت. با این وجود که در نیمه اول توپ در اختیار حریف بود اما نتوانستند موقعیت خاصی بسازند. پس از اینکه در نیمه دوم گل زدیم طبیعتاً جلو کشیدند و ما را به عقب نشاندند، در بازی واضح بود که ما یک بازی بیشتر نسبت به آن‌ها انجام داده‌ایم و اکنون خستگی بازیکنان واضح‌تر و نمایان‌تر بود.

 

 

1593264

 


وی افزود: در تیم ما چند پست وجود دارد که در آن‌ها بازیکن تعویضی نداریم و در این پست‌ها با مشکل خستگی و فشار بازی‌ها مواجه هستیم. شکی در این نیست که گروه ما گروه مرگ است و بعد از سه بازی تیم‌های دیگر و چهار مسابقه ما(سه بازی دور گروهی و یک بازی مرحله پلی‌آف)، هنوز شانس صعود در دستان خودمان است. راه بیشتری در پیش است و تمام تلاش خود را با انگیزه بالا انجام می‌دهیم و از بازیکنان برای تلاش بی‌حدشان نهایت تشکر را دارم.


سسما در ادامه گفت: از نظر من تیم و بازیکنان ما تاکنون بهترین عملکرد را داشته‌اند با توجه به اینکه نتوانستیم بازیکنان جدیدی را در نقل و انتقالات بگیریم. ما با باشگاه‌های قدرتمند و گردن کلفتی مبارزه می‌کنیم.


 مربی تیم فولاد در انتها نیز گفت: در مسابقه داور وجود دارد که اگر تشخیص بدهد کسی وقت تلف می‌کند اورا جریمه کند و قطعا چنین چیزی نبود که داور در این زمینه اخطاری نداد. همه تیم‌هایی که جلو هستند قاعدتاً عقب می‌کشند، ما سعی کردیم پس از گل زمان را مدیریت کنیم و این موضوع با وقت تلف کردن متفاوت است.

دیدگاه‌ها