کد خبر : 1750528 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 00:59 | 264.6K بازدید | 14 دیدگاه

مشاجره ستاره النصر و سرمربی برزیلی

لحظه جنجالی بازی فولاد - النصر (عکس)

مونو منزس سرمربی النصر پس از تعویض عبدالرزاق حمدالله، نسبت به اعتراض ستاره تیمش واکنش نشان داد و او را به سکوت دعوت کرد.

لحظه جنجالی بازی فولاد - النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم نیز به پایان رسید که در یکی از این بازی ها، النصر در استادیوم خانگی خود مارسول پارک میزبان فولاد بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.

 

 

1593250

 


در این دیدار، عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی النصر و آقای گل فصل قبل لیگ حرفه ای عربستان، به خوبی توسط مدافعین فولاد مهار شده بود و این بازیکن که گل های زیادی را برای النصر به ثمر رسانده، از اینکه توسط مدافعین نماینده ایران مهار شده بود، کلافه و عصبانی بود.

 

 

1593248

 


در دقیقه 79 این مسابقه مونو منزس سرمربی جدید النصری ها زمانی که دید ستاره تیمش توانایی خطرسازی روی دروازه فولاد را ندارد، او را از زمین مسابقه بیرون کشید تا در دقایق پایانی بازی، محمد مران به جای او وارد بازی شود که البته این تعویض با واکنش ستاره نصراوی مواجه شد.


عبدالرزاق حمدالله که از تعویض ناراضی بود، بطری آبی که در کنار زمین بود را شوت زد که این حرکت او بلافاصله با واکنش مونو منزس مواجه شد. سرمربی برزیلی النصر به سمت حمدالله رفت و با علامت دست به او اعلام کرد که سکوت کرده و بابت تعویضش اعتراضی نکند.

 

 

1593249

 


حمدالله که عادت دارد در ترکیب النصر به صورت فیکس و کامل حضور داشته باشد، در بازی قبلی النصر مقابل الوحدات اردن نیز در دقیقه 82 تعویض شد و حالا در دومین تجربه مونو منزس روی نیمکت این تیم عربستانی، او برای دومین بار پیاپی حمدالله را از بازی بیرون می کشد.


به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا منزس نسبت به اعتراض ستاره معروف و گران قیمت تیمش واکنشی نشان می دهد و او را از بازی بعدی النصر در مقابل فولاد محروم می کند یا اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

 

 

1593247

 

1593251

دیدگاه‌ها