کد خبر : 1750524 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 00:55 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌سوزی و شکست‌ناپذیری یاران قدوس

برنتفورد در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل کاردیف به تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته چهل و سوم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را برای چهارمین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده نُهمی کاردیف قرار گرفت.

 

کی‌یفر مور در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای کاردیف شد که بلافاصله پس از این اتفاق، برنتفورد دو تعویض هجومی انجام داد و سامان قدوس را وارد زمین کرد.

 

 

1593243

 

 

برنتفورد که نمی‌خواست در این دیدار خانگی بازنده باشد، رو به بازی هجومی آورد و توانست در دقیقه ۶۳ با ضربه راه دور فوسو که با اشتباه دروازه‌بان کاردیف در مهار توپ همراه شد، گل تساوی را به ثمر رساند.

 

یاران قدوس که در هفت مسابقه اخیرشان پنج تساوی و دو برد داشتند و با کسب پیروزی در این دیدار می‌توانستند با یک بازی کمتر نسبت به سوانزی به رده سوم جدول چمپیونشیپ انگلیس صعود کنند، از این فرصت بهره نبردند و با توقف یک بر یک برابر کاردیف ۷۵ امتیازی شدند و در رتبه چهارم ایستادند.

 

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که از دقیقه ۶۸ دیدار با کاردیف وارد زمین شده بود، در این مسابقه سی و ششمین بازی فصل خود را انجام داد.

دیدگاه‌ها