کد خبر : 1750516 | 31 فروردين 1400 ساعت 22:55 | 39.4K بازدید | 2 دیدگاه

سوپرلیگ به سود مسی شد یا به ضرر او؟

پروژه سوپرلیگ نیز ممکن است روی آینده لیونل مسی در بارسلونا تاثیر بگذارد.

سوپرلیگ به سود مسی شد یا به ضرر او؟

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که به زودی لیونل مسی به همراه پدر و مدیر برنامه اش خورخه با مدیران بارسلونا دیدار کرده و در مورد تمدید احتمالی قرارداد مذاکره بکند. البته عضو شدن در پروژه سوپرلیگ برای بارسلونا که فقط 300 میلیون یورو برای شرکت در این مسابقات دریافت می کند، کمک مالی بزرگی است و می تواند به آنها در مسیر حفظ مسی کمک بکند. با این رقم هنگفت، مدیران بارسلونا می توانند پروژه مورد نظر مسی را فراهم بکنند.

 

1592252

 

اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود دارد. برخی اخبار حاکی از احتمال محرومیت بازیکنان حاضر در سوپرلیگ از شرکت در رقابت های ملی است و این موضوع ممکن است نظر لیونل مسی را در مورد آینده تغییر بدهد. مسابقات کوپا آمه ریکا و جام جهانی در 18 ماه آینده را باید آخرین فرصت مسی برای کسب یک جام ملی دانست و ستاره آرژانتینی هرگز علاقه ای به از دست دادن این دو موقعیت ندارد.

 

البته اگر تصمیم به ترک بارسلونا هم بگیرد، لیست باشگاه‌هایی که می توانند او را جذب کنند محدود است. به عنوان مثال منچسترسیتی نیز قصد شرکت در سوپرلیگ را دارد، اما پاری سن ژرمن فعلا تمایلی به حضور در این رقابت ها نشان نداده است. به هر حال تا روشن شدن قطعی تکلیف رقابت های سوپرلیگ و ابعاد آن، بعید است لیونل مسی به صورت قطعی در مورد آینده تصمیم بگیرد و احتمالا پروسه تمدید یا جدایی او از بارسلونا به درازا می انجامد.

 

دیدگاه‌ها