کد خبر : 1750499 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 00:55 | 380.5K بازدید | 73 دیدگاه

تیم‌های بزرگ در فکر فرار؛

باورنکردنی؛ تیم‌های سوپرلیگ اروپا جا زدند (عکس)

به نظر می رسد ایده رویایی و بزرگ سوپرلیگ اروپا خیلی زود در حال رنگ باختن است.

باورنکردنی؛ تیم‌های سوپرلیگ اروپا جا زدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در 24 ساعت اخیر جنجال بر سر برگزاری سوپرلیگ اروپا به اوج رسیده و تمام ارکان فوتبال اروپا به جان هم افتاده اند. امروز روسای دو نهاد فیفا و یوفا در کنفرانسی اعلام کردند تمام تلاش خود را برای بازگرداندن شرایط به حالت سابق انجام خواهند داد و حالا اخباری در مورد احتمال تغییر عقیده برخی از تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا منتشر شده است. 

 

در ساعات اخیر اخباری در مورد تمایل باشگاه هایی چون بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید، چلسی و لیورپول به انصراف از این رقابت ها منتشر شده است. دیشب فلورنتینو پرز تاکید داشت با تمامی باشگاه ها به توافق کامل دست یافته و امکان خروج از سوپرلیگ وجود ندارد، اما حالا به نظر می رسد این ایده بزرگ خیلی زود رنگ باخته و باشگاه های اروپایی علاقمند به ادامه دادن روال سابق هستند.

 

آخرین اخبار سوپرلیگ اروپا:

 

الکساندر سفرین، رئیس یوفا در این رابطه گفت: از تصمیم منچسترسیتی خیلی خوشحال شدم و آنها هوشیاری خود را نشان دادند. خوشحالم که برای آینده بهتر در کنار سیتی تلاش خواهم کرد.

 

باشگاه منچسترسیتی رسما اعلام کرد تمایلی به شرکت در رقابت های سوپرلیگ ندارد. در بیانیه باشگاه آمده است: "باشگاه فوتبال منچستر سیتی تأیید می کند که رسما برنامه خروج از سوپرلیگ اروپا را تصویب کرده است."

 

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا گفت: "اگر خبر کناره گیری سیتی و یونایتد حقیقت داشته باشد تصمیم درستی است و امیدوارم تمامی باشگاه‌ها راه این دو باشگاه را پیش بگیرند."

 

رادیو مارکا مدعی شد قرارداد بسته شده برای رقابت های سوپرلیگ لازم الاجراست و در غیر این صورت تیم های انصراف دهنده مجبور به پرداخت جریمه های فوق سنگین خواهند بود؛ در عین حال تنها راه رخ ندادن این اتفاق انصراف همزمان همه تیم ها از سوپرلیگ است

 

سهام منچستریونایتد در همین مدت کوتاه سقوط کرده است.

 

1593223

 

 

ادعای کوپه؛ جلسه اضطراری سران 12 باشگاه حاضر در #سوپرلیگ آغاز شده و ممکن است به زودی اخبار مهمی منتشر شود.

 

فابریتزیو رومانو مدعی شد از گذشته قرار بر جدایی اد وددوارد در ماه های پیش رو بوده و او تا پایان سال 2021 در سمت خود باقی خواهد ماند.

 

1593209

 

تاک اسپورت مدعی شد آندره آنیلی قصد دارد از سمت ریاست باشگاه یوونتوس استعفا بدهد.

 

 

1593210

 

بی بی سی اسپورت مدعی شد فشارهای فراوانی برای استعفای فلورنتینو پرز به عنوان مجری اصلی طرح سوپرلیگ وجود دارد.

 

نیویورک تایمز مدعی شد خروج بارسلونا و اتلتیکومادرید از سوپرلیگ قطعی است.

 

ادد وودوارد از سمت مدیریت اجرایی منچستریونایتد استعفا داد

 

تلگراف مدعی شد هر شش باشگاه انگلیسی از حضور در سوپرلیگ انصراف دادند.

 

ادعای جالب اکیپ در واکنش به شایعات؛ فلورنتینو پرز کاملا آرام است و اطمینان دارد که حتی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز به زودی به جمع تیم های حاضر در سوپرلیگ اضافه خواهند شد

 

تاک اسپورت مدعی شد سوپرلیگ اروپا به کل منحل شده است.

 

1593205

 

البته سرخیو والنتین، خبرنگار رادیو اسپانیا، مدعی شد در تماسی که آن ها با رئال مادرید داشته اند این باشگاه اعلام کرده که تمام اخبار پیرامون خروج تیم ها از سوپرلیگ شایعه است و صحت ندارد

 

اما خوان لاپورتا، رئیس جدید بلوگرانا نیز اعلام کرد تا اعضای باشگاه موافق نباشند بارسلونا راهی سوپرلیگ نمی شود. لاپورتا گفت:  زمانی که تمامی اعضای باشگاه رای به حضور در سوپر لیگ ندهند، ما در این لیگ حضور نخواهیم یافت. این باشگاه آنها است، بنابراین آنها باید تصمیم بگیرند. با توجه به اینکه اعضای رسمی باشگاه بارسلونا عصر امروز با انتشار بیانیه ای از حضور بارسا در سوپرلیگ انتقاد کردند و حالا خوان لاپورتا تصمیم گیری را به آنها واگذار کرده، باید خروج بارسلونا را نیز قطعی دانست.

 

برخی منابع مانند نشریه سان خبر از تلاش منچسترسیتی برای خروج از سوپرلیگ نیز داده اند. 

 

اتلتیکومادرید نیز به این جمع پیوسته و خواهان ترک سوپرلیگ شده است

 

اخباری در مورد عدم تمایل منچستریونایتد نیز به شرکت در این رقابت ها منتشر شده است.

 

استن کالیمور مدعی شد آرسنال نیز تمایلی به شرکت در سوپر لیگ اروپا ندارد. تاک اسپورت مدعی شد لیورپول نیز به زودی به جمع های تیم های انصراف دهنده ملحق می شود.

 

دیروز نیز عنوان شد که چلسی از ابتدا نیز علاقه چندانی به شرکت در سوپرلیگ نداشته و تنها به نوعی به علت رقابت با دیگر باشگاه ها به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده است. حالا چند منبع معتبر فاش کردند که این باشگاه در تلاش برای جمع آوری اسنادی است که بتواند بر اساس آن از شرکت در سوپرلیگ کناره گیری بکند. 

 

البته طبق توافقی که پیش از این بین تیم های شرکت کننده در این رقابت ها امضا شده انصراف از سوپرلیگ باعث می شود باشگاه مذکور مجبور به پرداخت جریمه سنگینی باشد و در واقع احتمالا تلاش مدیران چلسی فرار از بار این رقم هنگفت است.

 

1593181

 

1593185

 

جالب اینجاست پتر چک، دروازه بان سابق و مدیر ورزشی فعلی چلسی در نهایت مجبور به پیاده شدن از اتوبوس و صحبت با هواداران برای آرام کردن اوضاع شد.

 

1593182

 

1593183

 

1593184

 

1593186

دیدگاه‌ها