کد خبر : 1750307 | 30 فروردين 1400 ساعت 22:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا صفر - بادران ۳

لیگ یک/ فرصت‌طلبی نارنجی‌پوشان پایتخت

شاگردان محسن عاشوری موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل شهرداری آستارا شدند.

لیگ یک/ فرصت‌طلبی نارنجی‌پوشان پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های شهرداری آستارا و بادران تهران از ساعت ۲۰:۱۵ امشب به میزبانی تیم شمالی و در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند.

 

شاگردان محسن عاشوری که پس از یک شکست و یک تساوی در دیدار هفته قبل موفق به کسب پیروزی شده بودند، امشب هم برای به دست آوردن یک برد دیگر به مصاف شهرداری آستارا رفتند تا در این بازی حساس سه امتیاز را بگیرد.

 

اکبر آفاقی، خرید نیم‌فصل بادران در دقیقه ۴۱ نخستین گل خود پس از پیوستن به این تیم را مقابل شهرداری آستارا به ثمر رساند تا نارنجی‌پوشان تهرانی با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

 

در نیمه دوم هم بادران تهران بازی را در دست داشت و ضمن اینکه در خط دفاعی منسجم و خوب کار کرد و اجازه گلزنی به شهرداری آستارا را نداد، توانست دو گل توسط ایمان غلامی و امیر زلیکانی در دقایق ۵۷ و ۸۹ به ثمر رساند و به پیروزی دست یابد.

 

بادران تهران با کسب پیروزی ۳ بر صفر در زمین شهرداری آستارا ۳۵ امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال خوزستان و فجرسپاسی در رده دوم جدول لیگ یک قرار گرفت و شهرداری نیز در جایگاه هشتم ایستاد.

دیدگاه‌ها