کد خبر : 1750300 | 30 فروردين 1400 ساعت 21:45 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان گهر 2 ملوان 1

لیگ یک/ ترمز بدموقع جلوی پای شاگردان زارع

شاگردان مازیار زارع بعد از سه هفته برتری مقابل رقبا، برابر آرمان گهر در سیرجان شکست خوردند.

لیگ یک/ ترمز بدموقع جلوی پای شاگردان زارع

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع و شاگردانش که بعد از سه برد پیاپی مقابل رایکا بابل، قشقایی شیراز و چوکا تالش پا به سیرجان گذاشته بودند تا شرایط را برای حضور در جمع مدعیان بیش از گذشته فراهم کنند، تن به شکست مقابل آرمان گهر دادند.

 

قاسم شهبا که زمزمه‌هایی در نیم فصل مبنی بر کناره‌گیری‌ طولانی‌مدتش از نیمکت آرمان گهر شنیده می‌شد، اینبار با شکست ملوان مدعی شرایط را برای فرار تیمش از جمع مدعیان سقوط فراهم ساخت تا آنها یک برد ارزشمند را در پایان هفته بیست و یکم به نام خود کنند.

 

در این بازی ابتدا ملوان با گلی که سجاد بازگیر در دقیقه 15 به ثمر رساند از حریف پیش افتاد اما این گل خیلی زود و در دقیقه 18 توسط امیر محمودآبادی پاسخ داده شد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک – یک راهی رختکن شوند.

 

1592948

 

در نیمه دوم اما آرمان گهر نمایش بهتری به جا گذاشت و در نهایت نیز توسط سجاد حسامی در دقیقه 78 گل برتری را به نام خود کرد تا با حفظ این نتیجه در دقایق پایانی، برنده از زمین خارج شود و ترمز شاگردان مازیار زارع را بعد از سه برد پیاپی بکشد.

 

ملوان بعد از این شکست اکنون باید خود را مهیای دیدار حساس و شاید سرنوشت ساز مقابل خیبر خرم آباد که در مسر مدعی شدن قرار گرفته کند و در هفته آتی در انزلی پذیرای شاگردان عبدالله ویسی خواهد بود. آرمان گهر نیز با فرار مقطعی از منطقه سقوط و اختلاف امتیازی مناسبی که تا پایان این هفته با سه تیم مدعی سقوط شکل داده، در هفته آتی برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت.

 

عکس: سید حسین موسوی

دیدگاه‌ها