کد خبر : 1750286 | 30 فروردين 1400 ساعت 19:58 | 33.5K بازدید | 5 دیدگاه

گری لینه کر:

دوست دارم بدانم نظر کلوپ و گواردیولا چیست

گری لینه کر، مجری مشهور انگلیسی نیز به صف مخالفان برگزاری سوپرلیگ اروپا ملحق شده است.

دوست دارم بدانم نظر کلوپ و گواردیولا چیست

به گزارش "ورزش سه"، در 24 ساعت اخیر و با انتشار خبر قطعی برگزاری رقابت های سوپرلیگ اروپا، جنجال و حواشی بزرگ در وفوتبال این قاره صورت گرفته و این ایده مخالفتن زیادی را به همراه داشته است. گری لینه کر برگزاری سوپرلیگ اروپا را مغایر با روح فوتبال دانسته، اما معتقد است واکنش نشان دادن بازیکنان با سرمربیان کار دشواری برای آنها خواهد بود.

 

گری لینه کرگفت: بازیکنان در استخدام باشگاه ها قرار دارند. من نمی دانم موقعیت آنها چگونه است. به بازیکنان گفته می شود در هر جام که از آنها خواسته می شود بازی کنند. من تصور می کنم یک یا دو بازیکن احتمالا در این رابطه صحبت خواهند کرد.

 

1504382

 

بازیکنان و مربیان در موقعیت دشواری قرار گرفته اند، پس نظر افرادی مانند یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در این مورد چیست؟ یورگن کلوپ همیشه انسانی مردمی بوده است. اما این ایده برخلاف نظر مردم و شرایط اخلاق فوتبال است.

 

این واقعیت است که شما می توانید در رقابت های مختلف صعود کرده، بالا بیایید و یا سقوط کنید. اما ناگهان باشگاه ها به این نتیجه نرسیده اند که حضور خود در مهم ترین رقابت جهان را تضمین کنند و تبدیل به یک مغازه دربسته بشوند. حالا واقعیت این است. این یک تفاوت اساسی است و اگر بازیکنان در یک طرف این ماجرا باشند، مجبور به انجام بازی های بسیار بیشتری خواهند شد."

دیدگاه‌ها