کد خبر : 1750281 | 30 فروردين 1400 ساعت 19:11 | 39.8K بازدید | 15 دیدگاه

ابتلای دروازه‌بان، ۴ بازیکن و ۴ عضو اجرایی به ویروس؛

حمله کرونا به النصر قبل از بازی با فولاد

النصر عربستان در حالی فردا شب مقابل فولاد قرار می‌گیرد که ۹ نفر از اعضای این تیم مبتلا به کرونا شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان که در دو دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا یک مساوی برابر الوحدات اردن و یک پیروزی ارزشمند مقابل السد قطر به دست آورده، فردا در سومین مسابقه گروه D به مصاف فولاد ایران خواهد رفت.

 

النصر در شرایطی دیدار فردا شب مقابل فولاد ایران را آغاز می‌کند که در آخرین مرحله تست‌گیری کرونا از اعضای این تیم مشخص شد ۹ نفر از آنها مبتلا به کرونا شده‌اند.

 

برد جونز، دروازه‌بان و ستاره النصر و  همچنین عبدالرحمن العبید، عبدالعزیز العلاوی، اسامه الخلف و فراس البریکان ۴ بازیکن سعودی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در دیدار فردا شب مقابل فولاد حضور نخواهند داشت و چهار نفر دیگر از اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم نیز مبتلا به کووید۱۹ شده‌اند.

 

در این بین غیبت برد جونز، دروازه‌بان استرالیایی النصر و سابق لیورپول که نمایش درخشانی در ترکیب تیمش در این فصل و سال گذشته داشته می‌تواند تاثیر زیادی در عملکرد آنها برابر فولاد داشته باشد.

 

از بین چهار بازیکن مبتلا به کرونا در النصر نیز سه بازیکن در دو مسابقه اخیر آسیایی حضور نداشتند، اما عبدالرحمن العبید در دیدار با الوحدات اردن ۹۰ دقیقه بازی کرد ولی در دیدار با السد غایب بود.

 

1592924

دیدگاه‌ها