کد خبر : 1750275 | 30 فروردين 1400 ساعت 18:48 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

رسول، عبداللهی و تراکتور، چشم تبریز به سه امتیاز

کادرفنی تراکتور بعد از دو تساوی که آنها را همچنان در جدول در جمع مدعیان صعود قرار داده، امیدوارند اینبار برابر نیروی هوایی عراق طعم اولین برد آسیایی را بچشند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور شاید اگر بدشانس نبود اکنون با امتیازی بالاتر شانس حضور در مرحله بعدی را جستجو می‌کرد اما از دست دادن یک برد شیرین در لحظات پایانی برابر پاختاکور ازبکستان و در ادامه نیز عملکرد دور از انتظار داور برابر شارجه که این تیم را از یک پنالتی مسلم دور کرد، شاگردان رسول خطیبی را دو امتیازی و در رده دوم جدول قرار داده است.

 

رسول خطیبی و تیمش اکنون فارغ از تمام گمانه‌زنی‌هایی که پیش از اعزام به شارجه در خصوص شانس صعودشان وجود داشت، در صورت دستیابی به امتیاز برابر نیروی هوایی عراق این شانس را خواهند داشت تا جواز حضور در مرحله بعدی را برای خود کسب کنند.

 

تراکتور که طی دو بازی اخیر خود نمایش درخشانی در بحث تاکتیکی به جا گذاشته، با هدایت رسول خطیبی و همراهی حمید عبداللهی، دو مربی جوان و خوشفکر خود سودای حضور در مرحله بعدی را دارند و برنامه ویژه‌ای را برابر نماینده عراق در ذهن دارند که باید دید اینبار منتهی به کسب سه امتیاز خواهد شد یا خیر. هماهنگی و اعتماد میان کادرفنی تراکتور یکی از مشخصه‌هایی است که توانسته تراکتور را همچنان طی دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان به عنوان تیمی قابل احترام  و مدعی صعود نشان دهد و باید دید در بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل نیروی هوایی عراق آنها قادر خواهند بود ماموریت خود را به سرانجام برسانند و اولین بردشان در این تورنمنت را جشن بگیرند یا خیر.

 

1592914

 

خطیبی اکنون تمام تجارب دوران بازی خود در فوتبال آلمان و امارات را در دنیای مربیگری به کار گرفته تا تراکتور را به موفقیت بزرگی که هوادارانش انتظار دارند نزدیک کند. بازیکن اسبق تراکتور، استقلال و سپاهان که تجربه حضور در جام جهانی و همچنین بازی در لیگ آلمان را در کارنامه دارد، اکنون به عنوان یکی از مهره‌های شاخص این تیم روی نیمکت با حضور کادر کاملا باانگیزه و مطلع خود، چشم به اولین سه امتیاز این رقابت‌ها دوخته است. 

 

باید دید در این مسیر سخت که چشم هواداران این تیم به او و کادرفنی‌اش دوخته شده، رسول خطیبی قادر خواهد بود با تکرار نمایش امیدوارکننده‌ای که تیمش طی دو بازی اخیر از خود به جا گذاشته، برابر نیروی هوایی نیز به موفقیت دست یابد و یک برد دلچسب را برای تداوم شانس صعود از آن خود کنند یا خیر. در کنار او حمید عبداللهی به عنوان مربی‌ای که سهم بزرگی در حفظ ماشین سازی در لیگ برتر ایفا کرد حضور دارد که قادر خواهند بود با این زوج تاکتیکی شاید این مهم را به خوبی دنبال کنند.

دیدگاه‌ها