کد خبر : 1750274 | 30 فروردين 1400 ساعت 18:47 | 145.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که غیبت بایرن در سوپرلیگ را قطعی می کند

احتمالاً کارل هاینس رومنیگه جانشین رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آ آنیلی در یوفا خواهد شد.

اتفاقی که غیبت بایرن در سوپرلیگ را قطعی می کند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود به تمام مخالفت هایی که یوفا با رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی داشته، باید برگزاری این مسابقات را قطعی تلقی کرد چراکه شب گذشته 12 باشگاه موافقت خود را با حضور در این تورنومنت اعلام کردند. همچنین طی دقایق اخیر گزارش شده که توافقنامه ای 23 ساله در این زمینه بین باشگاه‌های حاضر به امضا رسیده است.

 

 

1477687

 

 

یکی از اصلی‌ترین پایه‌گذاران این رقابت ها آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس محسوب می‌شود که به همراه همتای خود در رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز سوپر لیگ اروپایی را هدایت می‌کند. این در حالی است که رئیس یوونتوس تا پیش از این ریاست اتحادیه باشگاه های اروپایی را بر عهده داشت و حالا طبیعتاً از این سمت کنار گذاشته می شود.

 

در همین راستا گزارشات حاکی از آن است که کارل هاینس رومنیگه اصلی ترین گزینه برای جانشینی آندره آ آنیلی در یوفا به حساب می‌آید و احتمالاً طی ساعات آینده مدیر باشگاه بایرن مونیخ بر این مسند خواهد نشست.

 

 

1592913

 

 

در واقع اگر این شایعه حقیقت داشته باشد و رومنیگه جانشین آنیلی در اروپا شود طبیعتاً حضور بایرن مونیخ در سوپر لیگ اروپا نیز منتفی خواهد بود؛ مسئله ای که می‌تواند اتفاق ناامید کننده ای برای این رقابت‌ها تلقی شود.

دیدگاه‌ها