کد خبر : 1750258 | 30 فروردين 1400 ساعت 17:43 | 35.5K بازدید | 7 دیدگاه

استاد الدوحة: آزمون واقعی الدحیل مقابل استقلال

وب سایت قطری استاد الدوحة نوشت که جدال با استقلال، جدی ترین آزمایش صبری لموشی سرمربی فرانسوی الدحیل، در رقابت های ACL است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته استقلال موفق شد به دومین پیروزی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند. شاگردان فرهاد مجیدی در شبی که خبر از توقف الدحیل در برابر الاهلی به گوششان رسیده بود، با ارائه یک بازی خوب و با 3 گل، از سد الشرطه گذشتند.


وب سایت قطری استاد الدوحة در مطلبی نوشته است که الدحیل بازی مقابل الاهلی را به فراموشی سپرده و خود را برای دیدار با استقلال آماده می کند. تساوی در ثانیه های پایان برای الدحیل، بیشتر به یک باخت شبیه بود آن هم در حالیکه این تیم با یک گل از حریفش پیش بود و می توانست به گل های بعدی نیز دست پیدا کند.


این وب سایت نوشته است که استقلال پس از کسب برتری مقابل الشرطه به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافته و اکنون در صدر جدول رده بندی گروه سوم قرار گرفته است. نتایجی که کاملا به ضرر نماینده عراق است.


استاد الدوحة با اشاره به توقف الدحیل در برابر الاهلی، اعلام کرده است مسابقه بعدی نماینده این کشور در برابر استقلال سخت ترین و مهمترین آزمایش تیم صبری لموشی در رقابت های امسال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و مربی فرانسوی چشم به راه موفقیت تیمش برای غلبه بر استقلال و فراموشی توقف دیرهنگام و ناامیدکننده در برابر الاهلی است. 


این وب سایت در پایان با اشاره به گفته های صبری لموشی از قول این مربی نوشته است: الدحیل لیاقت کسب بیشتر از یک امتیاز را داشت آن هم در شبی که 20 شوت به سمت دروازه الاهلی شلیک کردیم. این نتیجه کاملا ناامید کننده بود و باید اشاره کنم که رطوبت هوا زیاد بود و این بهانه ای برای تساوی نیست.

 

1592902

دیدگاه‌ها