کد خبر : 1750248 | 30 فروردين 1400 ساعت 14:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد:

منچستر برای جذب ستاره رئال رقیب پیدا کرد

رافائل واران از چلسی پیشنهاد خوبی دریافت کرده و در دوراهی منچستر و آبی های لندنی قرار گرفته است.

منچستر برای جذب ستاره رئال رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران تنها یک سال و سه ماه دیگر با رئال قرارداد دارد ولی دیگر تمایلی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد.

 

 

1578273

 

 

او سال 2011 و با توصیه زین الدین زیدان بود که از لانس فرانسه به رئال پیوست و به خصوص در 5 سال اخیر مهره ثابت خط دفاعی رئال بوده است. واران که با رئال همه جام ها را برده و با تیم ملی فرانسه نیز فاتح جام جهانی شده، حالا به دنبال چالشی جدید در عرصه فوتبال باشگاهی است و سران رئال با علم به این قضیه، مخالفتی با جدایی او ندارند. رئال می داند که واران قراردادش را تمدید نمی کند و سال 2022 می تواند به صورت بازیکن آزاد جدا شود.

 

 

1592842

 

 

طبق ادعای بیلد، دو تیم منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب واران هستند. یونایتد از مدت ها پیش علاقه مند به جذب این مدافع فرانسوی بوده ولی چلسی اخیرا وارد کورس رقابت برای جذب او شده و به نظر می رسد تابستان شاهد کشمکش بین این دو باشگاه خواهیم بود.

توماس توخل سرمربی جدید چلسی به سران باشگاه گفته است که بیش از هر چیزی در تابستان باید به فکر تقویت خط دفاع بود و رافا واران همان گزینه مدنظر اوست.

ارزش واران 70 میلیون یورو تخمین زده می شود ولی چون تنها یک سال از قراردادش باقیمانده با نصف این مبلغ نیز در دسترس خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها