کد خبر : 1750058 | 29 فروردين 1400 ساعت 20:44 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: بی شک شایسته پیروزی بودیم

به نظر می رسد میکل آرتتا از عملکرد آرسنال علیرغم تساوی مقابل فولام رضایت دارد.

آرتتا: بی شک شایسته پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در دقیقه 97 از شکست مقابل فولام در خانه گریخت تا نتایج پرفراز و نشیب توپچی ها در لیگ برتر همچنان تداوم داشته باشد. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال در پایان این مسابقه در مورد تغییرات ترکیب تیمش صحبت کرده و البته تاکید کرد حق آرسنال کسب پیروزی برابر فولام بوده است.

 

میکل آرتتا گفت: "فکر می کنم آرسنال بدون شک لیاقت کسب سه امتیاز را داشت. ما باید به هر عقیده ای احترام بگذاریم. شما از من نظرم را پرسیدید و فکر می کنم ما کاملا شایسته پیروزی در این مسابقه بودیم. شما باید به موقعیت هایی که ایجاد کردیم نگاه کنید، دو گل ما مردود اعلام شد و تنها یک ضربه هم به سمت دروازه ما زده شد.

 

1591567

 

در بازیهایی مثل امروز و با این تعداد موقعیت باید برنده شوید. این همان کاری است که تیم های بزرگ در لیگ به طور مداوم انجام می دهند. وقتی چنین اتفاقی رخ ندهد طبیعتا جایگاهی مانند آرسنال در جدول لیگ برتر پیدا می کنید. دلایل مختلفی برای تغییرات متوالی در ترکب اصلی تیم وجود دارد.

 

یکی از آنها این بود زیکهرا برخی از بازیکنانی که پنجشنبه شب بازی کردند هنوز موفق به ریکاوری کامل نشده بودند و بازی کردن این بازیکنان ریسک بزرگ بود. همچنین برخی بازیکنان جدید نیز لیاقت قرار گرفتن در ترکیب ثابت را داشتند. اما ما نمی توانیم 10 بازیکن را به طور مداوم تغییر دهیم. در بازی های بعدی نیز خواهیم دید چه می شود. ابتدا ارزیابی خواهیم کرد که چه بازیکنان قادر به حضور در ترکیب هستند و در ادامه بر اساس شرایط تصمیم می گیریم."

دیدگاه‌ها