کد خبر : 1750054 | 29 فروردين 1400 ساعت 20:35 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: حق یوونتوس حداقل یک امتیاز بود

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش در مقابل آتالانتا بدشانس بوده است.

پیرلو: حق یوونتوس حداقل یک امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در روزی که فقط یک ضربه در چارچوب آتالانتا داشت، در مقابل این تیم با یک گل مغلوب شد تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان این تیم نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. آندره آ پیرلو، سرمربی تحت فشار یوونتوس در پایان این دیدار مدعی شد تیمش لایق کسب حداقل یک امتیاز بوده است.

 

آندره آ پیرلو گفت: "مقابل تیمی قدرتمند آنچه لازم بود را در میدان به نمایش گذاشتیم. اما آنها خوش شانس بوده و به گل دیرهنگامی دست یافتند. ناامیدکننده است، زیرا ما می توانستیم حداقل یک امتیاز را به خانه بیاوریم. می دانستیم که آتالانتا بازی را به یک دوئل تمام عیار در همه نقاظ زمین تبدیل خواهد کرد، بنابراین ما برای این شرایط آماده شده بودیم.

 

1590044

 

پائولو دیبالا مدت ها بود در ترکیب اصلی حضور نیافته بود و بنابراین بازی کردن مقابل یک تیم فیزیکی مانند آتالانتا به این معنی بود که او احتمالا 90 دقیقه نمی تواند در میدان بماند. فدریکو کیزا و دانیلو نیز نیز در طول هفته مشکل داشتند، اما کریستیانو رونالدو در شرایط مسابقه نبود.

 

تصادفی نیست که رونالدو در این فصل 25 گل به ثمر رسانده و در بازی رفت با آتالانتا نیز بسیار خوب بازی کرد. رونالدو رد چنین بازی هایی درخشان ظاهر شده و تمام کننده اصلی ما است. وقتی غریزه گلزنی در محوطه جریمه حریف وجود نداشته باشد شرایط کمی متفاوت رقم می خورد.

 

احتمال سقوط به رتبه پنجم در صورت برتری ناپولی مقابل اینتر؟ ما فقط باید بر روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. اگر ما با همان روحیه بازی کرده و به دنبال نتیجه گیری بشیم، من اطمینان دارم که در راه رسیدن به هدف مان مشکلی پیش نخواهد آمد."

دیدگاه‌ها