کد خبر : 1749898 | 29 فروردين 1400 ساعت 01:38 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

سه روز یکبار بازی کردن اصلا ساده نیست؛

شیمبا: خودمان را به صعود نزدیک‌تر کردیم

لوسیانو پریرا با تمجید از الوحدات اردن از بازی سخت تیمش برابر این تیم در پایان بازی حرف زد و اینکه برای صعود از گروه باید همچنان به تلاش ادامه بدهند.

شیمبا: خودمان را به صعود نزدیک‌تر کردیم

به گزارش "ورزش سه"،  لوسیانو پریرا بهترین بازیکن میدان در دیدار فولاد ایران و الوحدات اردن در کنفرانس خبری پس از مسابقه گفت: خیلی خوشحالیم که سه امتیاز شیرین را مال خود و خودمان را به صعود نزدیک تر کردیم. الوحدات تیم خوبی بود و نشان داد که لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را دارد. آنالیز کاملی از این تیم انجام دادیم و توانستیم به موفقیت برسیم.


شیمبا در بخش بعدی صحبت های خود گفت: فشار بازی‌ها خود را کم کم نشان می‌دهد و اصلا آسان نیست که سه بازی را در یک هفته انجام بدهید. اکنون از همه مهم‌تر این است که بازیکنان تیم بتوانند به اندازه کافی استراحت داشته باشند.


او سپس با اشاره به سسماز مربی بدنساز فولاد خوزستان که در کنفرانس خبری کنار او نشسته بود، اضافه کرد: خوشبختانه یک مربی بدنساز فوق‌العاده داریم که سال‌های سال در اسپانیا و اروپا تجربه دارد و به همراه تیم پزشکی قوی به ما کمک می‌کند تا بهترین ریکاوری را انجام بدهند. باعث افتخار ماست از تجریبات او استفاده کنیم تا بتوانیم به نحو احسن آماده بازی بعدی باشیم.

دیدگاه‌ها