کد خبر : 1749881 | 29 فروردين 1400 ساعت 00:42 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک بریفالاجاک برای شکست خانگی تلخ ؛

باخت شالروآ در شب گلزنی علی قلی زاده

تیم فوتبال شالروآ در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم فوتبال یوپن شد.

باخت شالروآ در شب گلزنی علی قلی زاده

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه که در چارچوب هفته 34 ام رقابت های لیگ بلژیک برگزار شد، ابتدا اسمایل پریولجاک در دقیقه 20 و 28 دو بار دروزاه تیم میزبان را باز کرد ولی گل علی قلی زاده مهاجم ایرانی شالروآ در دقیقه 32 اختلاف را به حداقل رساند و دو تیم در حالت نزدیکی به این رقابت ادامه دادند. این شر ایط البته تا دقیقه 45 ادامه داشت و بار دیگر در وقت های اضافی تیم فوتبال یوپن توسط مهاجم جوان و 25 ساله بوسنیایی خود که ستاره میدان در این بازی بود به گل رسید و با اختلاف 2 امتیاز به رختکن رفت.


نیمه دوم این مسابقه با تلاش تیم میزبان برای جبران گل های خورده همراه بود ولی آنها فقط یکبار در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی توسط مارکو ایلاماهاریترا توانستند گلزنی کنند و وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، این تیم میهمان بود که با اتکا به هت تریک مهاجم بوسنیایی خود سه امتیاز این بازی حساس و 6 امتیازی را به خانه برد.


با این سه امتیاز تیم یوپن 43 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به شالروآ در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت و در سوی دیگر تیم شالروآ با 42 امتیاز فرصت صعود به رده نهم جدول را از دست داد.


علی قلی زاده در این مسابقه به دلیل مصدومیت بازیکن هم تیمی در دقیقه 8 وارد زمین شد و در دقیقه 32 گلزنی کرد ولی نام کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی شالروآ در لیست این تیم وجود نداشت.

دیدگاه‌ها