کد خبر : 1749854 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:46 | 11.4K بازدید | 10 دیدگاه

طوفان چهار دقیقه‌ای پرسپولیس علیه شکست

کمال و شهریار نسخه الریان را پیچیدند

یحیی گل محمدی با جادوی خود در بین دو نیمه، شرایط را برای تغییر نتیجه و کامبکی 4 دقیقه‌ای فراهم کرد.

کمال و شهریار نسخه الریان را پیچیدند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که نیمه اول جدال با الریان را با شکست یک گله راهی رختکن شده بود، در نیمه دوم و در همان دقایق ابتدایی سیمایی تهاجمی و برنده را به نمایش گذاشت تا کامبکی زودهنگام را تجربه کند.

 

فرصت‌سوزی‌های تیم یحیی گل محمدی در 4 دقیقه پایان یافت و آنها از هر دو موقعیت خود به گل دست یافتند تا شرایط را برای فرار از شکست به بهترین شکل دنبال کنند و حریف را به شوک بزرگی فرو بردند.

 

ابتدا این کمال کامیابی نیا بود که با ضربه سر شجاعانه خود از جلوی دروازه حریف تیمش را به گل تساوی روی ارسال کرنر مهدی ترابی رساند. ترابی که در بازی قبلی زمینه ساز تک گل تیمش بود، اینبار هم در نقش گلساز ظاهر شد تا تیمش به این شکل از شکست دور شود.

 

در شرایطی که شاید بیشتر هواداران پرسپولیس در شادی گل تساوی بخش تیم خود به سر می‌بردند، این ارسال دیدنی سیامک نعمتی پیش تاخته از سمت راست بود که با نوک پای تمام کننده شهریار مغانلو بار دیگر به تور دروازه الریان چسبید. شهریار نیز اولین گل خود را به این شکل برای کامبکی ویژه‌ و پایان طلسم گلزنی در این تیم به ثبت رساند تا شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه 49 و طی 4 دقیقه نسخه الریان را بپیچند و حریف را بازنده کنند.

 

پرسولیس بار دیگر با این نتیجه به صدرنشین گروه تبدیل شده و امیدوار است در دقایق باقیمانده با حفظ نتیجه شرایط مناسبی را برای خود شکل دهد.

دیدگاه‌ها