کد خبر : 1749844 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:21 | 15.5K بازدید | 7 دیدگاه

شهریار و حسرت تکراری برای شکست طلسم (عکس)

مهاجم تازه به خدمت گرفته شده توسط یحیی گل محمدی علیرغم تلاشی که در نیمه اول داشته، همچنان در دستیابی به گل ناکام مانده است.

شهریار و حسرت تکراری برای شکست طلسم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو که در فصل گذشته در کورس آقای گلی با شیخ دیاباته قرار داشت و در نهایت نتوانست این رقابت را با مهاجم استقلال به سود خود خاتمه دهد، در ابتدای فصل راهی لیگ پرتغال شد.

 

1592093

 

و در ادامه با توجه به درخواست پرسپولیس و توافق صورت گرفته پیراهن این تیم را به مدت شش ماه بر تن کرده است. یحیی گل محمدی در این بین امیدوار است تا مهاجم بلندقامت تیمش به موفقیت بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. مغانلو که در جدال با الوحده امارات علیرغم تلاشی که داشت نتوانست به گل دست یابد، برابر الریان قطر نیز مهاجمی پرتلاش در باکس هجده قدم حریف لقب گرفته که در چند مرحله دروازه این تیم را تهدید کرده است.

 

1592092

 

1592091

 

ضربه او یک بار در موقعیت آفساید به تیرک دروازه برخورد کرد و در موقعیتی دیگر نیز گلر الریان با واکنشی به موقع او را از دستیابی به گل محروم کرد. باید دید در ادامه مسابقه آیا مغانلو قادر خواهد بود به نتیجه مطلوب دست یابد و اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثبت برساند یا خیر. گلی که با توجه به شکست یک نیمه‌ای سرخ‌ها می‌تواند آنها را بار دیگر در جدول به شرایط مطلوبی برساند و در مسیر صعود قرار گیرند.

دیدگاه‌ها