کد خبر : 1749823 | 28 فروردين 1400 ساعت 21:09 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان در گروه E؛

اف‌سی‌ گوآ با دو کلین‌شیت به پرسپولیس رسید

دو تیم الوحده و اف سی گوآ در پایان 90 دقیقه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب در شرایطی با برگزاری سه مسابقه برای تیم های ایرانی ادامه پیدا می کند که از ساعاتی پیش دو تیم الوحده امارات و اف سی گوآ در هند به مصاف هم رفتند و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند.


جالب اینکه اف سی گوآ که اولین فصل حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند، پس از اینکه در بازی اول مقابل الریان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد، در مقابل الوحده نیز موفق شد این نتیجه را تکرار کند و با کلین شیت به کار خود خاتمه داد. البته برتری آماری در این مسابقه به تیم الوحده اختصاص دارد که به صورت نسبی از گوا بهتر ظاهر شد ولی در ایجاد موقعیت های مسلم گلزنی هر دو تیم مثل هم کار کردند و یک موقعیت بسیار خوب داشتند که به ثمر ننشست.


با این تساوی نماینده هند با دو امتیاز بالاتر از الوحده قرار گرفته که در بازی اول با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد و از دقایقی دیگر دیدار دو تیم الریان و پرسپولیس در مقابل هم آغاز خواهد  شد.


در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه E تیم فوتبال پرسپولیس با گوآ بازی خواهد کرد و الوحده به مصاف الریان می رود.

دیدگاه‌ها