کد خبر : 1749710 | 28 فروردين 1400 ساعت 12:15 | 20.2K بازدید | 12 دیدگاه

عملیات آنالیز استقلال توسط حریف عراقی

رسانه بغداد تودی از آنالیز نقاط ضعف و قوت استقلال در تمرینات شب گذشته الشرطه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از کسب نتیجه خوب و پیروزی پرگل 5 بر 2 مقابل الاهلی، خود را برای حضور در دیدار دوم مقابل الشرطه آماده می کند و تیم حریف نیز پس از شکست مقابل الدحیل، تمرینات خود را از سرگرفته است.


رسانه بغداد تودی در خبری به تمرینات نماینده عراق برای دیدار با استقلال پرداخت. این وب سایت عراقی نوشته است که تمرینات الشرطه برای دیدار با استقلال شب گذشته با حضور تمامی بازیکنان این تیم بجز رافائل سیلوا برگزار شد که این بازیکن برزیلی به دلیل آسیب دیدگی شدید و با نظر کادرپزشکی، مقابل تیم ایرانی به میدان نمی رود.

 

1591894


همچنین الکساندر لیچ سرمربی صربستانی الشرطه از بازیکنانش درخواست کرده تا ضمن استفاده از درس های مثبت و منفی که در بازی با الدحیل آموخته اند، آن دیدار را فراموش کرده و برای مسابقه با استقلال که دیدار مرگ و زندگی الشرطه برای صعود به دور بعدی محسوب می شود، به طور مناسبی آماده شوند.

 

1591895


سرمربی الشرطه همچنین در این تمرین به شاگردانش این نکته را یادآوری کرده که باخت به الدحیل عملکرد بدی برای این تیم محسوب نمی شود و باید نکات و جنبه های مثبت تیم تقویت شوند تا این تیم مقابل استقلال به خوبی ظاهر شود.

 

1591896


این مربی صربستانی در تمرین شب گذشته به شاگردانش اعلام کرده بازی استقلال مقابل الاهلی را به خوبی آنالیز کرده و با وجود اینکه نماینده ایران موفق شده است با 5 گل میزبان بازی ها را شکست دهد، اما تیم استقلال نشان داده است که نقاط ضعف و قدرتی دارد و السکاندر لیچ با بیان آن نقاط، به شاگردانش گوشزد کرد که برای ضربه زدن به استقلال، از چه راهی وارد شوند.

 

1591897

دیدگاه‌ها