کد خبر : 1749705 | 28 فروردين 1400 ساعت 11:56 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

تقی‌پور: همکاری دست نشان بزرگترین افتخارم است

مدافع اسبق پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که فوتبال خود را مدیون نادر دست نشان می‌داند و صحبت‌های جالبی را بعد از فوت اسطوره فوتبال مازندران مطرح می‌کند.

تقی‌پور: همکاری دست نشان بزرگترین افتخارم است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم تقی‌پور، مدافع اسبق تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس که روزهای خوبی را با نادر دست نشان در پگاه گیلان پشت سر گذاشته، در خصوص همکاری‌اش با وی در دوران مربیگری می‌گوید: سال‌های زیادی بود و آمارش را به طور دقیق ندارم ولی فکر می‌کنم من بیشترین همکاری را با آقا نادر در این سال‌ها داشتم و هم به عنوان بازیکن در چندین تیم مختلف از جمله پگاه و هم به عنوان دستیار در کادرفنی او در مس حضور داشتم و سال‌های زیادی همکاری داشتیم که باعث افتخار من بود.

 

وی با اشاره به موفقیت بزرگی که با دست نشان در پگاه داشتند می‌گوید: آن فصل آقا نادر در شرایط سختی هدایت تیم را بر عهده گرفت و تیم در خطر سقوط قرار داشت ولی ایشان آمد و به اصطلاح تیم را زیر و رو کرد. ما در همان فصل به استقلال در ورزشگاه آزادی 4 گل زدیم و به فینال جام حذفی هم صعود کردیم و مقابل همان استقلال کار در 90 دقیقه تمام نشد و متاسفانه در وقت اضافه نتیجه را واگذار کردیم.

 

 مدافع اسبق پگاه درباره برد بزرگی که مقابل استقلال با هدایت دست نشان کسب کردند می‌گوید: به شخصه به عنوان بازیکن شاید فکرش را نمی‌کردم ولی آقا نادر همیشه روحیه مثبتی داشت و این روحیه را به تیم و بازیکنان هم منتقل کرد که همیشه باید فکر های بزرگ در سر داشته باشیم و به این فکر کنیم که همه کاری از دست ما بر می‌آید. آن بازی واقعاً یک روز خاص بود که نتیجه آن به خاطر آقا نادر رقم خورد. هرچند حرف و حدیث در مورد آن بازی در آوردند چون پرسپولیس هم در همان روز دقیقا با همان نتیجه 4-1 به استقلال اهواز باخته بود و گفتند نتیجه مشکوک است.

 

 تقی‌پور درباره دیدار فینال مقابل استقلال نیز می‌گوید: آن بازی‌ها به صورت رفت و برگشت بود و ما توانستیم استقلال را خیلی اذیت کنیم و کاری کردیم که در 90 دقیقه نتیجه بازی تمام نشود و کار به 120 دقیقه برسد. استقلال مهره‌های زیادی در آن مقطع داشت و آقای قلعه‌نویی هم به این تیم برگشته بود و نظم خوبی در این تیم ایجاد شده بود و واقعاً بازی مقابل‌ آنها کار سختی بود ولی راحت تسلیم نشدیم و بدشانسی آوردیم. واقعاً نمی‌فهمم آن حرف و حدیث‌ها به چه خاطر بود. فیلم بازی موجود است و گل‌هایی که خوردیم هم هست و من روی هیچ گلی بیشتر از بقیه مقصر نبودم. اینکه من فصل بعد به استقلال رفتم دلیل نمی‌شود کم کاری کرده باشم. بعد هم اگر قرار بود کمکاری کنم در 90 دقیقه این کار را می‌کردم و نیازی نبود صبر کنم تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در آن بازی دو کارشناس تلویزیونی حضور داشتند و تایید کردند که من از بهترین بازیکنان زمین بودم.

 

 وی با اشاره به صحبت‌های دست نشان بعد از هجمه شکل گرفته علیه خود می‌گوید: ایشان همیشه به من می‌گفت به این حرف و حدیث‌ها کاری نداشته باش و کار خودت را بکن و سعی نکن به آنها توجه کنی. من در مقطعی واقعاً از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم و آقا نادر همیشه کنارم بود و به من دلداری می‌داد. در یک مقطع هم که حادثه برایم پیش آمد و سرم دچار آسیب شد همیشه جویای احوال من بود واقعاً خیلی به آقا نادر مدیونم. حیف شد خیلی زود از پیش ما رفت.

 

 مدافع اسبق پرسپولیس در پایان گفت: واقعاً امیدوارم مسئولین فکری به حال این بیماری کنند و دیگر چند عزیز دیگر را باید از دست بدهیم؟ نمی‌دانم. خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند. این را هم بگویم که مرحوم دست نشان خیلی در زندگی و در فوتبال اذیت شد و کسانی که او را آزار دادند خودشان می‌دانند چه کسانی هستند و حتماً می‌آیند و زیر تابوتش را هم می‌گیرند.

دیدگاه‌ها