کد خبر : 1749633 | 27 فروردين 1400 ساعت 22:01 | 46.5K بازدید | 6 دیدگاه

ابهام درباره برگزاری بازی السد – النصر

قرار است فردا صبح از تمامی بازیکنان النصر عربستان آزمایش کرونا به عمل بیاید تا مجوز این بازی صادر شود.

ابهام درباره برگزاری بازی السد – النصر 

به گزارش "ورزش سه"، دور دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود اما امروز نتایج سومین تست کرونای بازیکنان النصر صادر شد که یک نمونه مثبت در میان آزمایشات به عمل آمده، موجب نگرانی هایی شد.


عبدالرحمن العبید مدافع چپ تیم النصر که در دیدار اول مقابل الوحدات اردن به صورت کامل برای تیمش به میدان رفته بود، به ویروس کرونا مبتلا شده است و اکنون بیم آن می رود که این بازیکن، ناقل این بیماری بوده و سایر هم تیمی هایش را نیز مبتلا کرده باشد.


شک و تردیدها درخصوص امکان ابتلای سایر بازیکنان النصر، موجب شد تا در مورد برگزاری بازی فردا شک و شبهاتی به وجود آید. اکنون روزنامه الشبابیه عربستان خبر داده است که کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد فردا صبح یک بار دیگر از تمام مجموعه باشگاه النصر تست کووید 19 به عمل بیاورد.


طبق ادعای این روزنامه، جواب تست ها فردا، ساعاتی پیش از برگزاری مسابقه صادر می شود تا در مورد سلامت تمامی بازیکنان النصر اطمینان حاصل شود و یا در صورت وجود نمونه مثبت دیگری میان بازیکنان این تیم، از حضور فرد مبتلا به کرونا در مسابقات جلوگیری به عمل آید.


النصر که میزبانی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، با تیم های فولاد ایران، السد قطر و الوحدات اردن همگروه است. این تیم پس از بازی فردا با السد، باید در دو دیدار متوالی و در دورهای سوم و چهارم به مصاف فولاد برود.

دیدگاه‌ها