کد خبر : 1749596 | 27 فروردين 1400 ساعت 18:25 | 71.2K بازدید | 41 دیدگاه

یکه تازی ایرانی ها در نظرسنجی AFC؛

رقابت میلیمتری سید جلال و قایدی (عکس)

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب پنج گل برتر شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از کاربران خود خواست تا بهترین گل را انتخاب کنند.

رقابت میلیمتری سید جلال و قایدی (عکس)

به گزارش ورزش سه، شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 با پیروزی پر گل استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان برای نمایندگان ایران به پایان رسید. چهار نماینده ایران در شب اول، متحمل هیچ شکستی نشدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.

 

فولاد مقابل السد به تساوی یک – یک رسید؛ تراکتور و پاختاکور سه – سه شدند؛ پرسپولیس با یک گل از سد الوحده گذشت و استقلال هم پنج – دو الاهلی را درهم کوبید. در این بازی های شاهد به ثمر رسیدن گل های زیبایی از سوی بازیکنان ایرانی بودیم به طوری که در میان پنج گل برتر شب اول، سه گل مربوط به گل های نمایندگان فوتبال ایران است.

 

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب پنج گل برتر شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از کاربران خود خواست تا بهترین گل را انتخاب کنند. در بین این پنج گل، گل های سید جلال حسینی به الوحده، مهدی قایدی به الاهلی و محمد عباس زاده به پاختاکور دیده می شود. گل خالد باوزیر از شارجه به نیروی هوایی عراق و مخیدینف به تراکتور، دو گل برتر دیگری هستند که در این نظرسنجی جای گرفته اند.

 

توضیحات مربوط به این گل ها را که AFC در کنار این نظرسنجی آن ها را منتشر کرده ، بخوانید»

 

جلال حسینی (پرسپولیس 1 – الوحده 0):

 

با وجود تمامی برنامه ها و توانایی های تهاجمی دو تیم پرسپولیس و الوحده، شاید جالب باشد که بدانید تک گل این دیدار را یک مدافع وسط 39 ساله به ثمر رساند. البته سید جلال حسینی پیش از این نیز سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را داشت و تک گل تیمش مقابل الوحده را نیز با یک حرکت و ضربه خوب به ثمر رساند.

 

محمد عباس زاده (تراکتور 3 – پاختاکور 3):

 

یکی از پر گل ترین بازی های شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدار تیم های تراکتور و پاختاکور بود. محمد عباس زاده، مهاجم خطرناک و 30 ساله تیم تراکتور که پیش از مسابقات نیز آوازه او به گوش می رسید ارسال اکبر ایمانی را با یک ضربه دیدنی به طاق دروازه کوبید.

 

مخیدینف  (تراکتور 3 – پاختاکور 3):

 

یکی از لحظات برجسته بازی هیجان انگیز تراکتور و پاختاکور که شش گل به همراه داشت، گل تساوی بخش مخیدینف  به تراکتور بود. او طی یک حمله رعد آسا به عمق دفاع حریف زد و با شوتی غیرقابل مهار دروازه تراکتور را باز کرد.


خالد باوزیر (شارجه 1 – نیروی هوایی عراق 0):

 

گلی که پاس در آن نقش مهمتری از خود گل داشت. کایو، هافبک برزیلی تیم شارجه با یک پاس عمقی از سمت راست به تیر دوی دروازه در سمت چپ، باوزیر را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او توپ را به تور دروازه بچسباند.

 

مهدی قایدی (استقلال 5 – الاهلی 2):

 

مهدی قایدی که به عنوان یکی از ستاره های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 شناخته می شود استعداد شگفت انگیز خود را در همان بازی نخست با یک گل دیدنی از سی متری به رخ کشید.

 

گفتنی است که تا این لحظه در نظرسنجی فوق، گل مهدی قایدی با کسب 40 درصد آرا، در رتبه نخست و گل سید جلال حسینی با اختلافی اندک و 38 درصد رای، در مکان دوم قرار دارد. رتبه سوم هم به گل محمد عباس زاده با 20 درصد از آرا اختصاص دارد. دو گل دیگر نیز روی هم یک درصد از آرا را هم به خود اختصاص نداده اند.

 

1591738

دیدگاه‌ها