کد خبر : 1749595 | 27 فروردين 1400 ساعت 18:10 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

خوش‌بینی ستاره مراکشی آبی‌ها به آینده

حکیم زیاش: همیشه به خودم باور داشته‌ام

حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی، پس از انتقال 40 میلیون یورویی‌اش به استمفورد بریج با مشکلاتی مواجه شد اما اکنون به آینده امیدوار است.

حکیم زیاش: همیشه به خودم باور داشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، حکیم زیاش با خود عهد بسته است که همیشه به خودش باور داشته باشد و اکنون به دنبال تغییر دادن شرایطی است که در نخستین فصل او در استمفورد بریج، اجازه نداد این وینگر مراکشی خود را آنطور که انتظار می رفت نشان بدهد.

چلسی وینگر ملی پوش مراکش را در تابستان سال 2020 با قراردادی 40 میلیون یوروریی از آژاکس به استمفوردبریج آورد، اما حکیم زیاش از همان ابتدا مجبور بود برای رسیدن به سطح دیگر ستاره چلسی تلاش کند چرا که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد.

 

1591733

 

از همان ابتدا مشخص شد که حکیم زیاش برای پیدا کردن یک جایگاه ثابت در ترکیب آبی ها کار دشواری در پیش دارد. توماس توخل، سرمربی جدید چلسی، تنها در چهار بازی از دوازده بازی خود در لیگ برتر حکیم زیاش را به زمین فرستاده است.

حکیم زیاش با اشاره به مشکلاتی که در چلسی داشته است، گفت: "پیش از اینکه به اینجا بیایم من حدود هفت ماه از میادین دور بودم. من اینجا آمدم و با مصدومیت کارم را شروع کردم. برای من اوضاع اینطور بود که از همان اول از نظر فیزیکی از بقیه بازیکنان عقب تر بودم.

تنها چاره ام این بود که سخت تلاش کنم و دوباره به نقطه ای که معمولا از نظر فیزیکی در آن هستم برگردم و بعد سعی کنم که یک قدم از این هم فراتر بروم. این کار زمان می برد.

من همواره از آن مدل آدم ها بودم که همیشه به خودم اطمینان و باور داشتم. همیشه در تمرینات سخت تلاش می کنم. همیشه اینطور نیست که در نتیجه بازی کنم اما من هر روز روی این هدف به شدت کار می کنم. می دانم که چه کارهایی از من بر می آید و همیشه به خودم ایمان دارم.

 

1591734

 

موضوع این است که همیشه به خودت باور داشته باشی. البته بعضی اوقات به جایی می رسی که بعضی چیزها نگرانت می کنند اما باید از نظر ذهنی قوی باقی بمانی.

من هنوز هم هر روز دارم یاد می گیرم که از نظر ذهنی قدرتمند باقی بماند. همیشه فکر می کنم که اتفاقات به یک دلیلی رخ می دهند و گاهی بعدا اتفاق بهتری می افتند. من همیشه به این باور داشته ام و این طرز فکر را دارم. تنها کاری که می توانم بکنم این است که خونسرد و آرام بمانم و تا جایی که می توانم سخت کار کنم."

 

دیدگاه‌ها