کد خبر : 1749594 | 27 فروردين 1400 ساعت 18:36 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

یونایتد به بزرگان اروپا نزدیک می‌شود؛

سولسشر: ما خیلی با بزرگان اروپا فاصله نداریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، اطمینان دارد که این تیم در حال نزدیک شدن به بزرگان اروپا است و می گوید که فاصله بین آنها یک میلیون مایل نیست.

سولسشر: ما خیلی با بزرگان اروپا فاصله نداریم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در این فصل پیشرفت کرده اند و سرمربی آنها باور دارد که در رقابت با بهترین تیم های جهان، فاصله چندانی با آنها ندارند. اوله گنار سولسشر معتقد است که فاصله یونایتد با بهترین تیم های اروپا یک میلیون مایل نیست. منچستریونایتد اکنون در لیگ برتر در رده دوم جدول قرار دارد و به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده است.

هر چند با توجه به اینکه یونایتد توانسته سه تیم از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ را در این فصل شکست دهد، شیاطین سرخ احساس می کنند که چندان فاصله ای با بهترین تیم های اروپا ندارند.

 

1591730

 

سرمربی یونایتد درباره فاصله ای که بین تیم او و منچسترسیتی، چلسی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن وجود دارد صحبت کرد.

سولسشر گفت: "واقعیت این است که ما در لیگ اروپا هستیم و آنها در چمپیونزلیگ، این واقعیت است. اما وقتی می نشینی و بازی ها را تماشا می کنی و می دانی که چقدر برابر این تیم ها خوب عمل کرده ایم، می دانی که ما هم یک میلیون مایل از آنها فاصله نداریم.

موضوع ثبات است. گاهی جزییات خیلی کوچکی هستند که علیه شما کار می کنند. حواشی مشخصی که علیه شما کار می کنند. ما دوست داشتیم که از مرحله گروهی صعود کنیم. به نظرم تا یک جایی هم به اندازه کافی برای این هدف تلاش کردیم اما نتوانستیم از آن خط بگذریم.

حالا موضع این است که دوباره پیشرفت کنیم و از عملکر خوبی که برابر آنها داشته ایم الهام بگیریم و از نمایش های بد و ضعیف‌مان و نتایجی که گرفتیم هم درس بگیریم."

دیدگاه‌ها