کد خبر : 1749318 | 26 فروردين 1400 ساعت 02:16 | 46.6K بازدید | 11 دیدگاه

بعدا به چلسی فکر می کنیم

زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم

زین الدین زیدان می گوید هنوز فاتح چیزی نشده اند ولی برای قهرمانی لیگ قهرمانان انگیزه بالایی دارند.

زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان یک بار دیگر توانست رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. او بین سال های 2016 تا 2018 سه بار متوالی رئال را نه تنها به نیمه نهایی رساند که در نهایت قهرمان کرد ولی سال گذشته در یک هشتم نهایی نتوانست رئال را از سد منچسترسیتی عبور بدهد.

امشب رئال با کسب تساوی بدون گل برابر لیورپول موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 3-1 تیم صعود کننده به جمع 4 تیم پایانی باشد و باید به مصاف چلسی برود.

 

 

1591226

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« زجر کشیدیم و البته انتظار این را هم داشتیم. هدف ما رسیدن به نیمه نهایی بود و به آن رسیدیم. بازی را به خوبی مدیریت کردیم و البته مقاطع دشواری را هم تجربه کردیم ولی در نهایت معتقدم که باید به کاری که امشب انجام دادیم بسیار افتخار کنیم.

15 دقیقه اول بازی را لیورپول خوب شروع کرد و این طبیعی هم بود. بازی رفت را باخته بودند و باید در زمین خودشان هجومی کار می کردند. باید فشار این تیم را تحمل می کردیم و به خوبی هم از پس این کار برآمدیم.»

 

 

1591184

 

 

زیدان ادامه داد:« باید بگویم که یک تیم متحد هستیم. اتفاقات زیادی رخ داده ولی باعث منسجم تر شدن تیم شده است. غایبان زیادی داریم اما جانشینان به خوبی ارزش شان را اثبات کردند. این تیم همیشه آماده چالش های بزرگ است و چیزهای بیشتری می خواهد. می خواهیم قهرمان شویم و هنوز فاتح هیچ چیز نشده ایم. خوشحالم که در لیگ قهرمانان و لالیگا زنده و صاحب شانسیم.»

 

چلسی:« باید کمی استراحت کنیم چون قبل از بازی با چلسی در لالیگا بازی مهمی داریم. خوشحالم که به نیمه نهایی رفتیم و به وقتش به چلسی فکر خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها