کد خبر : 1749314 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:57 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

گوندوگان: مبارزه برای فتح چهار جام دشوار نیست

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی این تیم را شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می داند.

گوندوگان: مبارزه برای فتح چهار جام دشوار نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیتی با کسب برتری 1-2 در هر دو دیدار رفت و برگشت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. حالا سیتیزن ها فرصت قهرمانی در هر چهار جام این فصل را دارند و ایلگای گوندوگان ضمن تمجید از عملکرد تیمش رسیدن به این هدف را خیلی دشوار نمی داند.

 

ایلکای گوندوگان گفت: "این پیروزی خیلی معنی دارد و باشگاه شایسته این موفقیت است. رسیدن به نیمه نهایی برای اولین بار با این تیم خوشحال کننده است و بدیهی است که ما از این اتفاق بسیار هستیم. امروز یک بار دیگر شخصیت مان را ثابت کردیم. ما در 15 دقیقه اول بازی خوبی انجام نداده و به دردسر افتادیم.

 

1572957

 

به اندازه کافی شجاع نبودیم و از حذف شدن می ترسیدیم و این کاملا واضح بود. اما پس از دریافت گل بهتر شدیم و با مالکیت بیشتر، حفظ توپ و ایجاد موقعیت های خوب جریان مسابقه را در کنترل خودمان درآوردیم.

 

ما می دانیم که این رقابت همه ساله چقدر سخت است. بازی با دورتموند بسیار دشوار بود و این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است. آنها در روز خوب شان می توانند هر تیمی را شکست دهند و در نیمه اول نیز به نظر می رسید این اتفاق رخ خواهد داد. ما خودمان را ثابت کردیم و آماده مبارزه در نیمه نهایی هستیم.

 

برای من مبارزه برای فتح چهار جام آنقدرها هم دشوار نیست زیرا ما کار دیگری نداشته، حرفه ای هستیم و برای کسب موفقیت بازی می کنیم. ما فقط به دنبال کسب برتری در دیدار بعدی هستیم و این همان کاری است که شنبه هم انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها