کد خبر : 1749309 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:37 | 44.4K بازدید | 10 دیدگاه

کم‌تجربه بودیم و برد را از دست دادیم؛

مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما

مربی فولاد خوزستان معتقد است شانس برتری مقابل السد را داشتند.

مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما در نشست خبری پس از دیدار فولاد برابر السد عنوان کرد: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است؛ مساوی مقابل السد نتیجه بدی نیست ولی ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را برای خود کنیم.

 

او با بیان اینکه خیلی راحت بازی کردیم، گفت: وقتی یک صفر جلو بودیم، باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم، بازی را برنده می‌شدیم. در ۲۵ دقیقه ابتدایی، بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند، ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

 

مربی فولاد درباره شرایط نیمه دوم عنوان کرد: در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گل داشتیم، اما متاسفانه فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می کنم، چراکه هرچه در وجودشان بود را ارائه دادند.

 

سسما یادآور شد: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم‌تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برای‌شان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم، تساوی نتیجه بدی نیست چراکه با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و تا آخرین لحظه برنده بودیم؛ آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.

 

او تاکید کرد: قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶ بازی گروهی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

 

دیدگاه‌ها