کد خبر : 1749308 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:36 | 40.8K بازدید | 7 دیدگاه

طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)

پپ گواردیولا برای اولین بار موفق شد منچسترسیتی را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در این سال های هدایت منچسترسیتی در سطح فوتبال داخلی انگلیس عملکرد فوق العاده ای داشته و تمام عناوین ممکن را فتح کرده است. اما نماینده متمول فوتبال انگلیس تحت هدایت پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان توفیقی نداشت و حتی یک بار به جمع چهار تیم برتر نیز صعود نکرده بود، اما این طلسم بالاخره شکست.

 

منچسترسیتی که در دیدار رفت در استادیوم اتحاد 1-2 دورتموند را مغلوب کرده بود، امشب و در سیگنال ایدونا پارک نیز همین نتیجه را تکرار کرد تا راهی دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. شاگردان پپ گواردیولا در مرحله بعد باید به مصاف پاری سن ژرمن بروند و سرمربی سیتی امیدوار است این بار انتقام شکست دو سال دراماتیک قبل و در مقطع حضور مائوریتسیو پوچتینو در تاتنهام را از او بگیرد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنار ژوزه مورینیو هشت بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کرده و این دو سرمربی از این حیث در تاریخ این رقابت ها بی رقیب هستند. منچسترسیتی که در لیگ برتر فاصله چندانی تا قهرمانی ندارد، در جام اتحادیه نیز به فینال رسیده، در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز راهی نیمه نهایی شده و در مسیر رقم زدن چهارگانه ای تاریخی و بزرگ قرار دارد.

 

1591212

 

1591211

 

1591209

 

1591210

دیدگاه‌ها