کد خبر : 1749296 | 26 فروردين 1400 ساعت 00:35 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیش از فینال نیاز به ریکاوری داریم

نیکخواه‌بهرامی: هجمه‌ها علیه مهرام زیاد است

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: متاسفانه هجمه‌ها علیه مهرام زیاد است اما خود ما هم از داوری‌ها ضربه خورده‌ایم.

نیکخواه‌بهرامی: هجمه‌ها علیه مهرام زیاد است

به گزارش "ورز سه" به نقل از ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران پس از برد مقابل نفت و صعود به فینال لیگ برتر، اظهار کرد: آبادان تیم خوبی است و خوشحالیم که بالاخره برنده شدیم و به فینال رسیدیم. به تیم نفت هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب بسکتبال بازی می‌کنند. امروز خوب بودیم و به فینال رفتیم.

 

او ادامه داد: البته امروز من خیلی خوب بازی نکردم و به نظرم دست و بالم بسته بود. امیدوارم بعد از برد ما تنها چند صحنه داوری را کات نکرده و در نیاورند، حداقل خطاهایی که برای ما گرفته نشد را هم‌ کات کنند اگر این‌ کار را کردند. بازی پر برخوردی بود، منتهی یک مقدار بعد از باخت آبادان مقابل ما در بازی قبل، هجمه‌ها علیه تیم ما زیاد شده بود.

 

ستاره تیم مهرام درباره اعتراضات بازیکنان نفت به نحوه داوری‌ها نیز گفت: ما هم واقعا از خیلی صحنه‌ها ناراحتیم و چندین و چند خطا بود که دیده نشد. وقتی یک تیم‌ می‌بازد همیشه این حساسیت‌ها برای آنها پیش می‌آید که طبیعی است. الان شخصا من خودم از داوری امروز ناراحت هستم چون برخوردشان زشت بود. در پنج بازی قبل حدودا ۵۰ خطا روی من شد و چندتا هم گرفته نشد اما واکنشی نشان ندادم. متاسفانه این هجمه‌ها همیشه وجود دارد.

 

او درباره دیدار فینال و تقابل مهرام و شهرداری گرگان نیز گفت: گرگان تیم خیلی خوبی است اما فکر می‌کنم بعد از بازی با آبادان واقعا شرایط تیم ما خوب شد. نفت تیم خوبی است که خیلی خوب بسکتبال بازی می‌کرد، آن‌ها واقعا خوب بودند که کار را سخت می‌کرد. به نظرم دیدار با نفت یک پیش‌زمینه و تمرین خیلی سخت برای تیم ما قبل از فینال بود.

 

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران درباره آغاز بازی‌های فینال از روز یکشنبه نیز گفت: بحث ریکاوری بسیار مهم است و فکر می‌کنم الان تیم ما خیلی خوب شده است. تیم ما واقعا نسبت به دور گروهی فرق می‌کند و سعی داریم با تمام توان به مصاف گرگان برویم.

 

دیدگاه‌ها