کد خبر : 1749286 | 25 فروردين 1400 ساعت 23:37 | 57.9K بازدید | 8 دیدگاه

توقف یاران شجاع به سود پرسپولیس

الریان قطر در حضور مدافع ایرانی‌اش برابر گوآ هند به تساوی بدون گل رضایت داد.

توقف یاران شجاع به سود پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه از هفته اول فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا در گروه E، تیم گوآ هند از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه جواهر لعل نهرو در حالی مقابل الریان قطر قرار گرفت که این تیم از شجاع خلیل‌زاده به‌عنوان مدافع میانی‌اش بهره می‌برد.

 

با توجه به اینکه پرسپولیس ساعاتی قبل در نخستین بازی این گروه موفق به کسب پیروزی مقابل الوحده امارات شده بود، گوآ هند و الریان قطر برای گرفتن سه امتیاز و هم‌امتیاز شدن با سرخ‌پوشان ایران تلاش می‌کردند که این بازی بدون برنده خاتمه یافت.

 

در نیمه اول الریان برتری نسبی مقابل گوآ داشت، اما تیم هندی نیز در ورزشگاه خانگی‌اش نمایش خوبی ارائه کرد و توانست یک شوت در چارچوب داشته باشد ولی در نهایت دو تیم بدون گل زده به رختکن رفتند.

 

یاران شجاع خلیل‌زاده در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودند و ضمن اینکه اجازه ندادند هیچ توپی وارد دروازه‌شان شود، پنج موقعیت خطرناک به وجود آوردند که همانند نیمه اول هیچ‌کدام از آنها ثمری نداشت و دو تیم بدون گل زده این بازی را پشت سر گذاشتند.

 

توقف الریان و گوآه در حالی با تساوی نتیجه‌ای به سود پرسپولیس تمام شد که شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۹۰ می‌توانست روی توپ ارسالی از جناح راست به مقابل تیرک دوم گلزنی کند که ضربه پای راست او به تور کنار دروازه حریف هندی اصابت کرد. 

 

یاران شجاع سه شب دیگر(شنبه) باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند که تقابل مدافع ایرانی الریان با تیم سابق خود جذاب خواهد بود.

 

1591152

دیدگاه‌ها